Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner at dere vil ha senk, men da har ikke dere sett veiene oppi her.... Er helt tragisk dårlig :o

Og det siste jeg vil er å ødelegge noe på bilen fordi jeg senket den :/

Er student så har ikke allverdens med penger så det måtte i så fall blitt senkefjærer og da må det liksom passe for kan ikke bare kjøpe dekk sånn uten videre... har ikke så mye penger!

Men sett litt på de eibach pro kit fjærene og har finni noen som senker 30mm forann og 25mm bak.. Vil det gå? Hvor mye stivere vil bilen bli? og aller viktigst, vil det subbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nye DEPO frontlykter og sportsratt bestilt! :)

attachment.php?attachmentid=543356&stc=1&d=1308762389

$(KGrHqR,!nkE63U,fw+DBPBOcHd(Yw~~60_1.JPG?set_id=8800005007

Men trenger sports airbagen, noen som veit om noen til salgs eller hvor jeg kan få tak i til en grei pris?? :)

For holder vel ikke å flytte over og bare bytte airbag cover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror lykter blir bra med angeleyes og forhåpentligvis xenon etterhvert! :)

Hei,

Skum lest igjennom her og ser mye bra. jeg lurte litt på lykter, kunne godt tenkt meg de hvite angeleyes og lurte på hva dette kostet og hvordan dette byttes? Må man ha lykter eller pærer?

Har du vanlige halogenlykter uten angeleyes ringer så må du skaffe deg nye lykter skal du ha angeleyes :) men har du xenon med angel eyes så trenger du vel bare bytte pærene :)

Er i hovedsak to typer aftermarked lykter til 1 serien, det er DEPO og SONAR.

DEPO som jeg kjøpte og som ser mest orginale ut med gule angeleyes som kan byttes til hvite. Er fire led pærer per ring som må byttes i så fall :)

img_0918.jpg

SONAR har hvite angel ccfl angeleyes ringer som lyser sterkere enn depo sine, men så ser lykta ganske uorginal ut synes jeg hvertfall, men for al del veldig kul den å :)

scaled.php?server=576&filename=p8210369.jpg&res=landing

Så får å få hvite angel eyes på depo må du bytte 4 led pærer per ring og på sonar har du hvite ringer fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt billig med airbag nei.. :( Har sjekket masse på forskjellige Ebay sider og klarer å finne til rundt 2000kr som ikke er kjempe dyrt, men fortsatt litt dyrt syns jeg da :)

Kjøptet rattet også på ebay, ga 500kr og det inkluderer rattet, med deksel og knapper :) Det var en bra pris syns jeg!

Men da er det altså bare airbag jeg trenger? Trenger ikke noen ekstra braketter eller feste greier av noe slag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tidligere bmw har jeg slitt litt med dugg i DEPO sine lykter. Både hovedlykter og blinkers. Hjalp litt når jeg laget hull i dekslene bak, lurt å få inn noen erfaringer før du slår til med kjøp ;)

Tror det er et problem med lykter generelt.

Jeg har skiftet to orginale fremlykter på min 1'er på de 2.5 årene jeg har hatt den. 11.000,- stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...