Gå til innhold

Bmw klubben døde visst?

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

Meldte meg just inn igjen pga rabattavtalen med Schmiedmann. Viste seg at de ikke har tilgang til medlemsregister så kunne bare sagt jeg var medlem men skitt au. 500kr er "ingenting" i bilsammenheng :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fornyet medlemskapet mitt i april hovedsaklig pga rabbattfordelene jeg får hos BMW. Faktumet er at jeg kan spare 2-3 årskontigenter hver gang jeg setter bilen hos BMW. Nå skal bilen min inn på service, og jeg har enda ikke fått medlemskapsbeviset mitt. Det er frustrerende ettersom jeg må bevise mitt medlemskap. Jeg har jo egentlig "bare" ventet i 3-4 uker. Så regner med ut i fra det jeg har lest her at det tar litt lengre tid før det kommer.

Føler at jeg må nevne at det bladet man får i posten er koselig lesestoff og de BMW-treffene jeg får med meg i østlandsområdet, alltid er hyggelige :)

Ta med kvitteringsutskrift fra PayPal, det burde holde. Tror nok de hos BMW vet hvordan ståa ligger ann i klubben der. Jeg har gått inn i 3. måneden med venting på kortet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fornyet medlemskapet mitt i april hovedsaklig pga rabbattfordelene jeg får hos BMW. Faktumet er at jeg kan spare 2-3 årskontigenter hver gang jeg setter bilen hos BMW. Nå skal bilen min inn på service, og jeg har enda ikke fått medlemskapsbeviset mitt. Det er frustrerende ettersom jeg må bevise mitt medlemskap. Jeg har jo egentlig "bare" ventet i 3-4 uker. Så regner med ut i fra det jeg har lest her at det tar litt lengre tid før det kommer.

Føler at jeg må nevne at det bladet man får i posten er koselig lesestoff og de BMW-treffene jeg får med meg i østlandsområdet, alltid er hyggelige :)

Vel, jeg kan ikke si det samme.

Hovedsaklig har jeg vært medlem pga support og for bladet/rabatten sin del.

Jeg har ellers ikke tatt del i noe, annet kjøpt et par t-skjorter.

Bladet har etter at ny "redaktør" kom til, blitt såvidt lite kreativt og lesbart at det er svært få reele ting som gjør at jeg har lyst til å fornye mitt medlemskap også.

Han skriver som et barn, og kunnskapen er så som så, noe jeg sliter veldig med å fordøye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...