haybimmsen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 OFF:( dette så trasig ut:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 OFF:( dette så trasig ut:( nei eg ble ganske sjokket når eg fikk tilsendt disse bildene på facebook, har enda flere bilder også, regner med at motor blokken og bunpannen er like hel, og eksosen for håpentligvis. tenker å få falken til å gi meg en litten raport på om det er vits å begynne å demontere deler eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Her er det nok nada igjen... Tenk hvor varmt det har vært i det motorrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Kun bakfangeren og baklyktene som er igjen av den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 tror dåkker forstilingen og bakstilingen kan være brukbar? evt eksosen og diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Damn, den var godt utbrent. Ville absolutt ikke brukt noen understell deler eller sånne ting fra den bilen. Når den har gått gjennom så høy temperatur, ødelegger det mye av egenskapene til aluminiumen og stålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 den går rett på dyngen trist nok, men men. så skulle denne bilen ende side dager som spiker altfor tidelig da trist nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Dette var trist Så pene E36 328I vokser ikke på trær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Dette var trist Så pene E36 328I vokser ikke på trær ja får faktisk orgentlig ondt inni meg av å se og se en gammal bmw brenne, er desverre ikke så altfor mange av 328-er i norge heller fra e36 serien. så var utrolig kjedelig :/ at den skulle ende side dager som spiker var ikke menningen med det første i så fall. men men det må gå videre så nå får eg bare spare til en ny e36, denne gangen tror eg det skal bli delkasko med en gang på den og et brann slukings aperat i bagasje rommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 r.i.p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Utrolig synd. Var en flott bil. Må være deg eg har møtt noen ganger på min vei til/fra jobb på Fantoft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Utrolig synd. Var en flott bil. Må være deg eg har møtt noen ganger på min vei til/fra jobb på Fantoft? Mest sansynlig gamle eieren den han bode på fantoft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Må kondolere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Ble skikkelig "RATLOOK" på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 så sykt å, mangler bare takstativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå