Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Grattis! Takker blitt farlig å Kjøre nå som jeg har automat, sinnsykt artig å ta kickdown, sparker fra seg ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Julian Sommer Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Hva gjør din 0-100 på med automat? Min forrige bil, 525 24v manuell gjorde det på 7,0sek med litt små-mods Tipper det er godt med litt mer motor, men før jeg gratulerer: Bilder?
Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Hva gjør din 0-100 på med automat? Min forrige bil, 525 24v manuell gjorde det på 7,0sek med litt små-mods Tipper det er godt med litt mer motor, men før jeg gratulerer: Bilder? Har ny tråd: "Kristiansand'rns 525i" første omgang blir å chippe den, og senere overhale++ skal ta tiden en gang jeg kjempe gøy med større motor ja takker, og bilder finner du i tråden, skal ta noe flere bilder og skrive på pcn så bli'r det bra Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå