Turbo-HF Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Grattis! Takker blitt farlig å Kjøre nå som jeg har automat, sinnsykt artig å ta kickdown, sparker fra seg ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hva gjør din 0-100 på med automat? Min forrige bil, 525 24v manuell gjorde det på 7,0sek med litt små-mods Tipper det er godt med litt mer motor, men før jeg gratulerer: Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Hva gjør din 0-100 på med automat? Min forrige bil, 525 24v manuell gjorde det på 7,0sek med litt små-mods Tipper det er godt med litt mer motor, men før jeg gratulerer: Bilder? Har ny tråd: "Kristiansand'rns 525i" første omgang blir å chippe den, og senere overhale++ skal ta tiden en gang jeg kjempe gøy med større motor ja takker, og bilder finner du i tråden, skal ta noe flere bilder og skrive på pcn så bli'r det bra Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå