Gå til innhold

Min E90 320D LeMans Blue- Kw V2 + Vårpolering s.9!

Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er ny her på forumet, etter og ha kjøpt min første Bmw for en uke siden.

Fant bilen i Tyskland på mobile.de og sendte forespørsel til Bil-Import.com i Larvik, og etter halvannen uke ca, var bilen klar til og hentes hos de :D

Bilen ved ankomst Norge og Larvik.

drkqmipcywqmur7q2wdb.jpg

Er mega fornøyd med bilen så langt, var ikke noe problem på vinterføret over fjellet hjem til Bergen.

Måtte få seg en fortjent vask i går, etter at 65mil vinter hadde satt sine spor.

oq2fhuqkfh9z3trqq6f6.jpg

Litt om bilen:

*LeMans blå

*320Diesel

*163hk

*80.000 km

Er en del utstyr, men har ikke kommet meg igjennom og sett alt enda :oops:

*Soltak

*Parksensorer

*Regnsensor

*Navi

*Skinn interiør

*Svart taktrekk

*Xenon

*Full M-pakke(understell,innv og utv)

Har litt planer for bilen også:

* Senk ( Justerbart) - Check

* Bytte til "xenon look" pærer i Angel Eyes - Check!

* Bytte til "xenon look" pærer i grøftelys - Check!

* Sote ruter foran + bakrute- Check!

* Svarte nyrer - Check!

* Carbon splittere - Check!

* Lakke/ foliere diffusor bak.

Blir sikkert noe mere også :)

Skal få tatt noen bilder [-o<:D

-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Da har jeg fått brukt bilen litt i det siste, etter at det var lite bruk den første halvannen uken.

Må bare si at jeg er forelsket, det er det beste jeg noen gang har opplevd av bil, av de bilene jeg har hatt.

Meget overrasket over hvor bra den er på vinterføre. Var på fjellet i helgen, og det snødde en god del i løpet av tiden bilen stod i ro, men rygget ganske greit ut av 35cm med snø:D

Men er det noen som kan hjelpe meg med hvor det er greit og kjøpe pærer til Park-og Angel eyes?

Tenker da på " Xenon Look" pærer, orker ikke det gule lyset som er nå, til en så fin og blå bil.

Eller er det bare og komme med feltips om noen har, er helt blank på hva jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, med kanskje BMW sin peneste farge ifølge min smak!

Hvordan var opplevelsen med de du brukte for å skaffe bilen? 8)

Takk for det. Kan ikke være uenig med deg i det om fargen, den er helt hinsides råå.

Veksler veldig mellom lyst og mørkt avhengig av været utendørs.

Erfaringen med de jeg benyttet meg av er bare 110% positiv. Det var veldig bra service fra deres side, ringte til forhandleren i Tyskland og forhørte seg om bilen før jeg i det hele tatt hadde sagt 100% at jeg skulle ha den bilen. Og fikk info + mye mer. Så det var helt rå bra service.

Kan absolutt anbefale dem til alle jeg vet som vurderer import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som kan hjelpe meg med hvor det er greit og kjøpe pærer til Park-og Angel eyes?

Tenker da på " Xenon Look" pærer, orker ikke det gule lyset som er nå, til en så fin og blå bil.

Heisann!

Gratulerer med ny flott bil :)

Jeg gjorde samme som du har planer om etter kjøp av min 07 320d. LED-pærer få`s kjøpt bla ho http://www.megalys.no, da får du hvite ringer i stedet for de gule :) Litt "prakk" og bytte pærene, da du må av med fremhjul, og skru ned hele fremste del av indre plastskjerm i hjulhus, men det er ingen vanskelig jobb :)

Slike pærer, sammen med GS Bildeler sine "xenon-look" pærer til grøft/tåkelys foran synes jeg er en bra kombo :) Om du tar en titt i tråden om min E91 som er linket til i signaturen under her, så ser du hvordan resultatet ble :)

Jørgen

EDIT: Direktelink til LED-pærer til ringene dine http://www.megalys.no/products/led-ange ... mw-e90-e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Gratulerer med ny flott bil :)

Jeg gjorde samme som du har planer om etter kjøp av min 07 320d. LED-pærer få`s kjøpt bla ho http://www.megalys.no, da får du hvite ringer i stedet for de gule :) Litt "prakk" og bytte pærene, da du må av med fremhjul, og skru ned hele fremste del av indre plastskjerm i hjulhus, men det er ingen vanskelig jobb :)

Slike pærer, sammen med GS Bildeler sine "xenon-look" pærer til grøft/tåkelys foran synes jeg er en bra kombo :) Om du tar en titt i tråden om min E91 som er linket til i signaturen under her, så ser du hvordan resultatet ble :)

Jørgen

EDIT: Direktelink til LED-pærer til ringene dine http://www.megalys.no/products/led-ange ... mw-e90-e91

Takk for det! Jeg har bestilt meg pærer fra megalys nå, så vi får se hvordan det blir :)

Får vel ta jobben og montere de med et smil, blir jo en jobb for og få det bedre :)

Meget pen bil du har du også.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten "case" hvordan får jeg løsnet "listen" på nyrene? Skal bytte de, har fått byttet de nedre. Men får ikke listen av. Skruene bare snurrer, den midtre kommer ut. Men de ytre bare går rundt. Noen som har løsningen? Før jeg river panseret i stykker. Hehe

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?s34pyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...