EAustevoll Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Heisann. Er ny her på forumet, etter og ha kjøpt min første Bmw for en uke siden. Fant bilen i Tyskland på mobile.de og sendte forespørsel til Bil-Import.com i Larvik, og etter halvannen uke ca, var bilen klar til og hentes hos de Bilen ved ankomst Norge og Larvik. Er mega fornøyd med bilen så langt, var ikke noe problem på vinterføret over fjellet hjem til Bergen. Måtte få seg en fortjent vask i går, etter at 65mil vinter hadde satt sine spor. Litt om bilen: *LeMans blå *320Diesel *163hk *80.000 km Er en del utstyr, men har ikke kommet meg igjennom og sett alt enda *Soltak *Parksensorer *Regnsensor *Navi *Skinn interiør *Svart taktrekk *Xenon *Full M-pakke(understell,innv og utv) Har litt planer for bilen også: * Senk ( Justerbart) - Check * Bytte til "xenon look" pærer i Angel Eyes - Check! * Bytte til "xenon look" pærer i grøftelys - Check! * Sote ruter foran + bakrute- Check! * Svarte nyrer - Check! * Carbon splittere - Check! * Lakke/ foliere diffusor bak. Blir sikkert noe mere også Skal få tatt noen bilder -Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Gratulerer LeMans blå slår aldri feil få ut masse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 grattis med bmw.. best there is som Reef89 over her sier, le mans blå slår skjelden feil, og hiv ut maaassse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Her var noen bilder, har bare noen dårlige med Iphonen så langt, men må prøve og få tatt kameraet med ut en dag og knipse litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Da har jeg fått brukt bilen litt i det siste, etter at det var lite bruk den første halvannen uken. Må bare si at jeg er forelsket, det er det beste jeg noen gang har opplevd av bil, av de bilene jeg har hatt. Meget overrasket over hvor bra den er på vinterføre. Var på fjellet i helgen, og det snødde en god del i løpet av tiden bilen stod i ro, men rygget ganske greit ut av 35cm med snø Men er det noen som kan hjelpe meg med hvor det er greit og kjøpe pærer til Park-og Angel eyes? Tenker da på " Xenon Look" pærer, orker ikke det gule lyset som er nå, til en så fin og blå bil. Eller er det bare og komme med feltips om noen har, er helt blank på hva jeg ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Pen bil, med kanskje BMW sin peneste farge ifølge min smak! Hvordan var opplevelsen med de du brukte for å skaffe bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Pen bil, med kanskje BMW sin peneste farge ifølge min smak!Hvordan var opplevelsen med de du brukte for å skaffe bilen? Takk for det. Kan ikke være uenig med deg i det om fargen, den er helt hinsides råå. Veksler veldig mellom lyst og mørkt avhengig av været utendørs. Erfaringen med de jeg benyttet meg av er bare 110% positiv. Det var veldig bra service fra deres side, ringte til forhandleren i Tyskland og forhørte seg om bilen før jeg i det hele tatt hadde sagt 100% at jeg skulle ha den bilen. Og fikk info + mye mer. Så det var helt rå bra service. Kan absolutt anbefale dem til alle jeg vet som vurderer import. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Gleder meg til og se den ferdig "stasjet" Blir frekk då Og takk for en fet helg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Men er det noen som kan hjelpe meg med hvor det er greit og kjøpe pærer til Park-og Angel eyes? Tenker da på " Xenon Look" pærer, orker ikke det gule lyset som er nå, til en så fin og blå bil. Heisann! Gratulerer med ny flott bil Jeg gjorde samme som du har planer om etter kjøp av min 07 320d. LED-pærer få`s kjøpt bla ho http://www.megalys.no, da får du hvite ringer i stedet for de gule Litt "prakk" og bytte pærene, da du må av med fremhjul, og skru ned hele fremste del av indre plastskjerm i hjulhus, men det er ingen vanskelig jobb Slike pærer, sammen med GS Bildeler sine "xenon-look" pærer til grøft/tåkelys foran synes jeg er en bra kombo Om du tar en titt i tråden om min E91 som er linket til i signaturen under her, så ser du hvordan resultatet ble Jørgen EDIT: Direktelink til LED-pærer til ringene dine http://www.megalys.no/products/led-ange ... mw-e90-e91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Gleder meg til og se den ferdig "stasjet" Blir frekk då Og takk for en fet helg hehe Eg å får håpe den blir bra. Ja, takk det samme, var greit med litt snø. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.510853,5.348111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Men er det noen som kan hjelpe meg med hvor det er greit og kjøpe pærer til Park-og Angel eyes? Tenker da på " Xenon Look" pærer, orker ikke det gule lyset som er nå, til en så fin og blå bil. Heisann! Gratulerer med ny flott bil Jeg gjorde samme som du har planer om etter kjøp av min 07 320d. LED-pærer få`s kjøpt bla ho http://www.megalys.no, da får du hvite ringer i stedet for de gule Litt "prakk" og bytte pærene, da du må av med fremhjul, og skru ned hele fremste del av indre plastskjerm i hjulhus, men det er ingen vanskelig jobb Slike pærer, sammen med GS Bildeler sine "xenon-look" pærer til grøft/tåkelys foran synes jeg er en bra kombo Om du tar en titt i tråden om min E91 som er linket til i signaturen under her, så ser du hvordan resultatet ble Jørgen EDIT: Direktelink til LED-pærer til ringene dine http://www.megalys.no/products/led-ange ... mw-e90-e91 Takk for det! Jeg har bestilt meg pærer fra megalys nå, så vi får se hvordan det blir Får vel ta jobben og montere de med et smil, blir jo en jobb for og få det bedre Meget pen bil du har du også.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Flott kjærre! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Flott kjærre! Gratulerer så mye Tusen takk for det:) --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.486936,5.265047 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Har en liten "case" hvordan får jeg løsnet "listen" på nyrene? Skal bytte de, har fått byttet de nedre. Men får ikke listen av. Skruene bare snurrer, den midtre kommer ut. Men de ytre bare går rundt. Noen som har løsningen? Før jeg river panseret i stykker. Hehe --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?s34pyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Bilen og fremtidige planer ser knallbra ut! Gleder meg til å se mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå