Skeie`s-528IA Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 tillige med sommer hjula.. mye salt igjen på lageret te risa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 De felgene satt som hånd i hanske! Takker. Kunne godt tenkt meg de i 21" på femmeren. Synd de ikke finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kanon stilig 120. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Takk for det. Vasket den godt innvendig og utvendig i går. I dag har den fått et lag med meguiars carnuba voks og den skal få ett til i morra. Har også en list som kom fra lakkering i dag som skal monteres i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 For en forandring fra første post! Ble ufattelig tøff Fått på chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Takk for det norbakken. Nei, ikke ennå. Litt usikker på hvilken type eg skal gå for. Levere bilen inn å få i TS-racing sin chip. Eller kjøpe egen hardware og gjøre det selv, som feks bluefin, BSR osv. Sånn jallaboks er jo uaktuell, men hørt en del positive ting om feks bluefin. Da er det jo lett å chippe igjen hvis en skulle ta en oppdatering og det blir nullstilt hos Bavaria. Kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 ble en helt ny bil dette! utrolig flott utført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takk for det ervik. I dag har det vært strålende sol og en perfekt dag til bilpleie. Fikk lagt på lag nr 2 med carnuba voksen, vokset felgene og smørt på dekk gel. Tatt skinnrens, polert eksos, polert rutene, smurt bumper care på plasten og gummien og demonterte alt av dørslister osv for å komme til på baksiden for rengjøring og voks. Monterte også en list på bakluka. Synes den gjør at bakenden flyter litt bedre med bakfangeren. Sikkert noen som er uenig men jeg synes det så bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Du har vært flittig i dag ser jeg. Hadde ikke ryggen slått seg vrang i dag hadde jeg kommet bort og forstyrret deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Du får ta turen når ryggen er på plass. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg chippet min med bsr sin ppc. Er veldig fornøyd. Enkelt og chippe, enkel og få den orginal. Det er bare et tastetrykk Pris 5400.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Hvor mye effekt/Nm gir den og merka du god forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 http://www.bsr-tuning.no/produkter/t1855/ Her er effekten. Merket selv god forskjell. Mye mer drag enn orginal Slik ser den ihvertfall ut, den er med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Kan eg ikke bare leie din for en dag då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Kan eg ikke bare leie din for en dag då? Hehe. Det går ikke tror jeg. Liksom at den passer bare til min bil å ingen annes.. Det sa ihvertfall han som solgte meg den. Eller kunne jo jeg startet chipsenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå