dejavu Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Ja,så har jeg hatt bilen 2 døgn,og fått første feilmelding. Er det vanskelig å skifte parklyset venstre foran? Bilen har xenon.,om det spiller noen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Skru av lokket og under langlys pærer sitter parklys pæren. Det kan være litt trangt, men det går helt fin og skifte uten og ta ut lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Helt fint om man har små puselanker kanskje. Men for meg med middels stor hånd gikk det ikke så bra. Etter 15-20 min knoting men en pære så tok jeg ut hele lykta og bytta pæra på brøkdeler av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Selv store/middels hender går helt fint må bare vite litt hvordan en skal ta nedi der, kanskje fordi jeg har gjort det en del ganger no. Men For eks. Ta vekk fjærnlys pæren først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Selv store/middels hender går helt fint må bare vite litt hvordan en skal ta nedi der, kanskje fordi jeg har gjort det en del ganger no. Men For eks. Ta vekk fjærnlys pæren først. Da prøver jeg først med minst mulig inngrep. Liker ikke å se min "nye" bil i biter,så kjapt(-: Er jeg nødt å leve med den feilmelding til pæra er byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Ja, du er nødt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå