Kristiansan'årn Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 som teksten tilsier, mye som er anderledes? bare plug and play?
rublings Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Dette lurer jeg også på. Har hørt at det er plug and play, men at noen av dataene ikke virker.
Azeton Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Tviler, Den store er mye dypere enn den lille.
scoot Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Den store skal passe, men er ikke alle biler som har ledningsnett for den store?
Azeton Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Om du har analogklokke har du ikke ledninger for det. Så er jeg ganske sikker på at du har alle ledningene. Det er ikke verre enn og dra ut din kjørecomputer og sjekke
Kristiansan'årn Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Om du har analogklokke har du ikke ledninger for det. Så er jeg ganske sikker på at du har alle ledningene. Det er ikke verre enn og dra ut din kjørecomputer og sjekke Har liten kjørekomp, så du mener den passer?
Øystein87 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Den passer hvis du kutter ut noe av plasten inni dashbordet så du får den helt inn og bytter om på to av ledningene for at den skal få strøm. Kan sjekke hvilke det er seinere i dag
Kristiansan'årn Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Den passer hvis du kutter ut noe av plasten inni dashbordet så du får den helt inn og bytter om på to av ledningene for at den skal få strøm. Kan sjekke hvilke det er seinere i dag hadde vært supert!! kunne tenke meg stor kjøre komp! hva annet en temp,klokke og dato kan du se?
Øystein87 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Er en liste her http://www.m5board.com/vbulletin/alpina ... tions.html
Øystein87 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Må koble den rød/gul-stripete kabelen(fra bilen) til den rød/grå-stripete(på kjørecomputern) for at den skal få strøm
iittala Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Den passer hvis du kutter ut noe av plasten inni dashbordet så du får den helt inn og bytter om på to av ledningene for at den skal få strøm. Kan sjekke hvilke det er seinere i dag Stemmer det for alle e34 da? Jeg forsøkte samme operasjon på min 1994 tds med liten kjørecomputer, og der var kontakten på et helt annet sted bak på bilens computer kontra den "nye" store jeg hadde fått tak i. Så den lille sitter der fortsatt.. Med et helt annet sted mener jeg at kontakten enten var lengre oppe eller lengre nede på den nye, husker ikke spesifikt og har ikke bilder. Den var uansett ikke tilstrekkelig å kutte litt i plastikken i dashbordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå