Glema Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Prøve ting vi ikke kan. Vet resultatet ikke blir i nærheten av bra med boks, men blir rødt om ikke anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Det blir ikke så galt med sprayboks om man gjør godt grunnarbeid serru prøv igjen senere så skal du se det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hehe, det kan sikkert stemme, men grunnarbeide er så som så. Kan ikke være så bra finish på vinterbilen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Resultatet Å blir ikke å ta bilde nermere Men nå etter en lengre periode uten å ha brukt bilen så er den begynt å fjuske. Kan kjøre med den til den får temp. åsså kan den bynne å hoste å harke å stoppe utn at jeg får kjørt, å vist jeg stopper og venter litt å starter den igjen så vil den ikke gå over 2500 omd. Noen som har vært borti lignende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Jaja , trenger heldigvis bare en ny skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 ouch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Resultatet Å blir ikke å ta bilde nermere [ Bilde ] Men nå etter en lengre periode uten å ha brukt bilen så er den begynt å fjuske. Kan kjøre med den til den får temp. åsså kan den bynne å hoste å harke å stoppe utn at jeg får kjørt, å vist jeg stopper og venter litt å starter den igjen så vil den ikke gå over 2500 omd. Noen som har vært borti lignende ? Kanskje det er veivakselføleren din som har tatt kvelden. Hadde lignende symptomer på min da den var gått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 auda.. ska finne fram skjerm til deg når eg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Har ikke merket mere til fjuskinga så har ikke tenkt så mye på det. Har og vært å hentet en skjerm hos Tandee34, min "faste" E34 delelevrandør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Får komme med en oppdatering. Kommer til å bli lenge til nestegang siden jeg har flytte for å gå skole. Så bilen får stå fint og trygt hjemme hos mine foreldre. Skjerm hentet hos Tandee34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Skikkelig garasjelakking men den er rød og ikke blå så det er det som er viktig ^^ Katta ligger å passer på mens jeg er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Skal du ikke sette på listene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Joda kommer etterhvært, men har som sagt flyttet så det blir å stå litt stilt no fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Regner med at du var å kjørte på aspelund ihelga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Joda måtte jo sjekke om det var liv i den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå