Gå til innhold

Første skadet F30!

Elliott
 Share

Anbefalte innlegg

Kjedelig! Er det kundebil eller demobil, møtte en F30 på motorveien på vei hjem fra jobb så noen kunder må da ha fått bilene sine.

F30 er jo riktig så historisk på eksosstuss fronten, samme stuss som E30 316I fra slutten av 80 tallet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig! Er det kundebil eller demobil, møtte en F30 på motorveien på vei hjem fra jobb så noen kunder må da ha fått bilene sine.

F30 er jo riktig så historisk på eksosstuss fronten, samme stuss som E30 316I fra slutten av 80 tallet :roll:

Du har fortsatt ikke forstått at flertallet som kjøper ny BMW ikke er entusiaster, og bryr seg fint lite om å ha stor endestuss og bråkete eksos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt ikke forstått at flertallet som kjøper ny BMW ikke er entusiaster, og bryr seg fint lite om å ha stor endestuss og bråkete eksos?

Stor endestuss og bråke eksos er harry, men to dobble stusser slik 328en har er lekkert. Kjipt med "sugerøret" som kommer på nye 320en :(

Var vel også ment som en fleip fra min side, men noen biter alltid på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor endestuss og bråke eksos er harry, men to dobble stusser slik 328en har er lekkert. Kjipt med "sugerøret" som kommer på nye 320en :(

Var vel også ment som en fleip fra min side, men noen biter alltid på :)

Så mye som du har klaga på endestussene på nye BMW'er så har jeg mine tvil i at du mente det som en fleip..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye som du har klaga på endestussene på nye BMW'er så har jeg mine tvil i at du mente det som en fleip..

Ja det er trist med kjedelige eksosstusser på ellers så pene biler. Men det er vel det som må til for at man skal kunne skille ut kjipingutgavene med ekte vare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du møtte sikkert en demobil,selgerene har begynt å få sine. Vet om en som har fått sin røde 320d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...