Elliott Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Fikk inn denne idag, første F30 i Bodø med skader, 15km på telleren så har vell såvidt kommet av toget Kjenner ikke så godt til om det er solgt noen slike i norge enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Kjedelig! Er det kundebil eller demobil, møtte en F30 på motorveien på vei hjem fra jobb så noen kunder må da ha fått bilene sine. F30 er jo riktig så historisk på eksosstuss fronten, samme stuss som E30 316I fra slutten av 80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Tror dette er en demobil, var sinnsykt fin farge på den! Var vist ikke bare bare å skulle få tak i ny bakluke og fanger til den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Kjedelig! Er det kundebil eller demobil, møtte en F30 på motorveien på vei hjem fra jobb så noen kunder må da ha fått bilene sine.F30 er jo riktig så historisk på eksosstuss fronten, samme stuss som E30 316I fra slutten av 80 tallet Du har fortsatt ikke forstått at flertallet som kjøper ny BMW ikke er entusiaster, og bryr seg fint lite om å ha stor endestuss og bråkete eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Er ikke fraktskade som er årsaken til at denne kom inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Stakkars bilen. Snakk om røff start på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Du har fortsatt ikke forstått at flertallet som kjøper ny BMW ikke er entusiaster, og bryr seg fint lite om å ha stor endestuss og bråkete eksos? Stor endestuss og bråke eksos er harry, men to dobble stusser slik 328en har er lekkert. Kjipt med "sugerøret" som kommer på nye 320en Var vel også ment som en fleip fra min side, men noen biter alltid på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Du har fortsatt ikke forstått at flertallet som kjøper ny BMW ikke er entusiaster, og bryr seg fint lite om å ha stor endestuss og bråkete eksos? Stor endestuss og bråke eksos er harry, men to dobble stusser slik 328en har er lekkert. Kjipt med "sugerøret" som kommer på nye 320en Var vel også ment som en fleip fra min side, men noen biter alltid på Så mye som du har klaga på endestussene på nye BMW'er så har jeg mine tvil i at du mente det som en fleip.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Er ikke fraktskade som er årsaken til at denne kom inn da? Ble påkjørt av en hjullaster på terminalen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Så mye som du har klaga på endestussene på nye BMW'er så har jeg mine tvil i at du mente det som en fleip.. Ja det er trist med kjedelige eksosstusser på ellers så pene biler. Men det er vel det som må til for at man skal kunne skille ut kjipingutgavene med ekte vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Ekte vare har 4 rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Kjedelig! Er det kundebil eller demobil, møtte en F30 på motorveien på vei hjem fra jobb så noen kunder må da ha fått bilene sine.F30 er jo riktig så historisk på eksosstuss fronten, samme stuss som E30 316I fra slutten av 80 tallet du møtte sikkert en demobil,selgerene har begynt å få sine. Vet om en som har fått sin røde 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Ekte varer har ingen eksos som synes! All overflod av rør er jalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Var vell bare snakk om tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Ekte vare har 4 rør Ja det har du rett i, riktig ekte vare har 4 rør! Men en 335I er ikke helt feil det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå