Gå til innhold

Arne sin BMW F11 535d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Ser den. Men den forrige hadde 330 hk. Ser eg kan få ca 370 i min hvis eg chipper den. Men ser de kun har disse boksene. Hartge og Ac Shnitzer har, men eg vil helst programmere ecu`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ser den. Men den forrige hadde 330 hk. Ser eg kan få ca 370 i min hvis eg chipper den. Men ser de kun har disse boksene. Hartge og Ac Shnitzer har, men eg vil helst programmere ecu`en.

Jeg måtte gå for Hartge på min(09) pga at Bmw hadde lagt inn noe tuningstop-programvare.

Men jeg ble veldig fornøyd med resultatet og har aldri hatt noe problemer med det.

Nå vet jeg ikke om harte/ac schnitzer boksene holder bedre kvalitet en en vanlig boks, men jeg håper virkelig det. (De er jo jævlig dyre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min har kun 299. Hvor mange utgaver er det egentlig av 535d f10/f11?? 299,306, 313 er de tallene jeg har hørt.

535d F10/11 hadde 299hk før den fikk 313hk som 2012 modell, så den har aldri hatt 306hk. :wink:

740d, X5 40d og X6 40d har 306hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge hjula er nydelige. Men er en smule "vanlig" så jeg har bestemt meg for noe annet. Vurderer HRE hjul i 21" Er redd 22" blir litt for stort faktisk. Ser kult ut, men redd bilen blir litt høy.

Fikk forresten skilt i dag så no er det bare kos. Bare våren kan komme no og det jævla regnet gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...