ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Nesten. Ok folkens. Hold dere fast og sjekk disse!!!!! http://www.google.no/search?q=dpe+21+in ... 24&bih=672 Se for dere dieselen min godt senka med disse. Hadde det gjort seg?? Det er de som står på den hvite 6 serien. Sjekk hvor konkave de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Så jævlig rå ut de der, digger konkave felger, slår aldri feil på 5-serien. Skal du ha dem i sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Hvis jeg handler de blir de slik som på bilde ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Sinnsykt råe.. personlig ville jeg ikke valgt sorte, men for all del, kan bli sinnsykt rått:-) Her har du det beste fra begge verdner, concave og fet kant http://d2forged.com/v2/gallery/bmw-650i ... orged-cv1/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Sinnsykt råe.. personlig ville jeg ikke valgt sorte, men for all del, kan bli sinnsykt rått:-) Her har du det beste fra begge verdner, concave og fet kant http://d2forged.com/v2/gallery/bmw-650i ... orged-cv1/ Oi, de var slett ikke dumme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Syke satan så råe de var. Regne med prisen er deretter hehe. Når jeg kjøpte 5 serien var det bare velurmatter med, ikke gummi. Så jeg bestilte Weathertech sine digital fit. Disse har en sinnsyk bra passform, bedre enn originalt og bygger litt oppover slik at jeg slipper fukt på golvteppet. Så ser de veldig bra ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Hehe. Volvomatter? De D2felgene var jo hinsides rå. Du blar lett opp noen ekstra rubler for slike vel? Du som er så godt i gang med å kjøpe dyre saker for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Ett hint om ca pris http://www.carid.com/d2forged-wheels/cv1-186085.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Var jo faktisk ikkje så ille pris det. Har fått verre mailer enn det der de siste dagene. Men 11" bak blir å strekke strikken litt for langt på f11 vil eg tro. Men sikkert mulig å skaffe i 10,5 og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Ja de kommer i 10.5 også + at de selvsagt blir laget med optimal offset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Dere må slutte å legge ut slike sinnsykt gromme felger. Eg ender opp med å kjøre rundt med vinterdekkene i flere år eg då hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 de var jævla fete, men trur ikke dem kler stv like godt som 6 serien på bildene. og svarte felger er no piss...står man lengre enn 10 meter unna en bil med svarte felger blir felga helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Kan være litt enig med deg der ja. Her er et lite eksempel. Begge bilene har 20". Men se hvor mye større de felgene på den andre virker i motsetning til min. Men eg kan jo ha mørkt senter og blank kant rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 De concave felgene på 6 serien er rå, men husk på at den har en god del lavere innpress enn du har på F11`en. Slik at på din bil vil det ikke bli like mye concave. Ellers så sier jeg nei takk til sorte felger. Liker nok best i sølv jeg. graphfit eller titan kan kanskje gå ann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå