johnja Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Her ser man hvordan fjernlysass jobber, det er lys på begge sidene av bilen foran, mens bile. er mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Her ser man hvordan fjernlysass jobber, det er lys på begge sidene av bilen foran, mens bilen er mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Jeg har denne funksjonen på min også, må si den fungerer overrasskende bra! Tidligere versjoner har vært trege på og tidlig av, men denne er fantastisk. Var spent første gangene om noen kom til å blinke på meg,den slår jo ikke helt av med møting av biler heller, men foreløpig har det gått bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Gleder meg veldig til å få testa assistenten, ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hvor kjøpte du sort grill forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Hør med BMW forhandleren din, de ordner både grill og montering relativt rimelig. Alternativt kan du bestille grillen hos GS f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jeg kjøpte på bilia, brukte 10 min på montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Det er ENORM forskjell på F10/11 og F30, det er ekstremt mye dekk/vindstøy i F30. Kjørte litt alpina!!!?? her om dagen, det er faktisk mindre støy i gamle e34'n en i F30.Det virker som det er vindsus som er mest fremtredende, dekkstøyen er omtrent lik om man har vinter eller sommerdekk. Men jeg har valgt og ikke fokusere på dette, og heller skru opp lyden på harman kardon anlegget Ja, jeg vil gå så langt som å si at min E39 er langt mer stille enn F30. Men som du også sier, så hadde jeg gitt meg en god faen i dette og heller lent meg tilbake og tenkt på at jeg kjører rundt i en fantastisk fin maskin Etter hva jeg har opplevd så kommer fortsett det meste til kort mot E39 når det gjelder stillhet i kupén. Kan bare forestille meg hvordan den er med doble vinduer.. Da vi hadde vår hørte vi nesten ikke en lyd utenfor om avkommet var skikkelig sint inne i bilen! Comforten er forresten også fortsatt helt topp i E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Bare iphone bilde, men syns det var litt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Utrolig lekker bil. BMW har virkelig gjort det bra med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Ja, har sansen for den. Men her var det mest det spesielle lyset ute og frosten jeg tenkte på, skulle hatt ordentlig kamera her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Tøft bilde, og veldig fin bil! Du kunne ikke tenke deg å bytte? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Det kan la seg gjøre det veit du.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Fy fader. Fikk se denne da jeg handlet noen felger av John idag.... Fytti griiiiisen for en fet bil!! Å for en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Fy fader. Fikk se denne da jeg handlet noen felger av John idag....Fytti griiiiisen for en fet bil!! Å for en lyd! Det er en motor jeg gjerne skulle hatt i F10en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå