Gå til innhold

johns f30

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har denne funksjonen på min også, må si den fungerer overrasskende bra! Tidligere versjoner har vært trege på og tidlig av, men denne er fantastisk. Var spent første gangene om noen kom til å blinke på meg,den slår jo ikke helt av med møting av biler heller, men foreløpig har det gått bra..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Det er ENORM forskjell på F10/11 og F30, det er ekstremt mye dekk/vindstøy i F30. Kjørte litt alpina!!!?? her om dagen, det er faktisk mindre støy i gamle e34'n en i F30.

Det virker som det er vindsus som er mest fremtredende, dekkstøyen er omtrent lik om man har vinter eller sommerdekk.

Men jeg har valgt og ikke fokusere på dette, og heller skru opp lyden på harman kardon anlegget :D:D

Ja, jeg vil gå så langt som å si at min E39 er langt mer stille enn F30. Men som du også sier, så hadde jeg gitt meg en god faen i dette og heller lent meg tilbake og tenkt på at jeg kjører rundt i en fantastisk fin maskin :D

Etter hva jeg har opplevd så kommer fortsett det meste til kort mot E39 når det gjelder stillhet i kupén. Kan bare forestille meg hvordan den er med doble vinduer.. Da vi hadde vår hørte vi nesten ikke en lyd utenfor om avkommet var skikkelig sint inne i bilen! 8)

Comforten er forresten også fortsatt helt topp i E39..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...