Underground1983 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Uff, det bildet kommer til å koste meg noen tusen merker jeg - ble utrolig lekkert med de interiørlistene! Får vel påbestille de i tillegg til girspaken da Usedvanlig flott bil du har der Takk for det, og ja det gjør seg med listene og ikke minst gearspaken. Og du må prute, for dette får du mye billigere på ebayen. Finnes dette til F10 også på Ebay? Prisen er jo hinsides (24000,-) fra bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Søk på m-performance og f10 så er du i gang. Og det er utrolig enkelt montere, brukte ikke mer enn et kvarter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer.lille Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Jeg blir også bare mer og mer glad i denne[ Bilde ] [ Bilde ] Hei! Hvor fikk du tak i senken på denne, holder på å kjøpe en eksakt lik bil som du hadde da. Dette var H&R 30mm og var komfortabelt med adaptive understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Jeg kjøpte på brakes.no, utrolig kjapp levering og hyggelig pris. Du merker ikke mye forskjell faktisk, du opprettholder forskjellen mellom comfort og sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer.lille Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Jeg kjøpte på brakes.no, utrolig kjapp levering og hyggelig pris.Du merker ikke mye forskjell faktisk, du opprettholder forskjellen mellom comfort og sport. Helt konge! Takker, bukker og nikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Sett noe sorte striper i veien hos deg på Røyse/Vik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ja så det i går kveld, er det "M-striper"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Det er M-striper ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 nye sommerfelger, BBS-ch r, 8 og 9 x 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Aldri feil med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Aldri feil med de felgene! Så enig! Enten må man kjøre orginale M felger ellers så er det BBS som gjelder! Har sagt det før, men må nevne det igjen, digger at du har satt en rød "i" bak 335 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Bra felgvalg! Har samme i 20" og er knallfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Oppdaget noe pussig her om dagen, den er 1,5cm høyere på venstre side bak i forhold til høyre side. Jeg tenkte at det har noe med senk å gjøre, men etter en målerunde i utstillingen på bilia, så viser det seg at alle har samme høydeforskjell. Da tenkte vi at det er for og kompensere for vekt av sjåfør, så målte vi på X bilene, de var ca 1,5cm høyere på høyre side! Så der røk den teorien. Målte x5'n da jeg kom hjem, joda 1,5 cm + på høyre side bak...... Hmm Er det bare tilfeldig eller .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Helt aldeles den nye 3-serien! Misunner deg den der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Her er noen få bilder av bilen din fra i dag. Helt hinsides rå bil. Takk for "lånet"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå