Gå til innhold

Gulelykter. Spørsmål :)

KnutNilsen
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer an på hvem du treffer på. Jeg kjørte rundt i 4 år med gul film på lyktene. Fikk feil på EU-kontroll en gang og ble stoppa av politiet en gang. Siden det var mørkt trodde politiet at det bare var gule pærer, derfor siterte jeg kjøretøyforskriften og slapp unna.

Kjørte forbi teknisk kontroll flere ganger uten å bli stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvem du treffer på. Jeg kjørte rundt i 4 år med gul film på lyktene. Fikk feil på EU-kontroll en gang og ble stoppa av politiet en gang. Siden det var mørkt trodde politiet at det bare var gule pærer, derfor siterte jeg kjøretøyforskriften og slapp unna.

Kjørte forbi teknisk kontroll flere ganger uten å bli stoppet.

Høres bra ut dette, har 2 lykte sett liggene som d ene skal vere gult å d andre vanlig, blir tøft dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Loven sier at du ikke kan ha film på lyktene men det synes jo ikke i kontroll.

Er det en våken BT-mann (om de finnes) eller en EU-fyr kan de påpeke at du har gule parklys.

Fleste BMW'er har vel park i nærlyset. Loven sier gult eller hvitt nærlys men kun hvit park.

Men selv hadde jeg gjort som deg! Kjør på med det du synes er tøft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis ble stoppet i teknisk og fikk beskjed om å ta av filmen på stedet. Han ble også notert i registeret, så hvis han satt på lyktefilm igjen og ble stoppet med dette senere, så ville han bli anmeldt fordi han hadde gjort det før. :o ??

True that :) Strenge greier synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...