KnutNilsen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har nettopp bestilt gullykte film, er jo noe som er veldig fint å tøft . Lurer på hva politie mener om dette på bilen en BT da. Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Det kommer an på hvem du treffer på. Jeg kjørte rundt i 4 år med gul film på lyktene. Fikk feil på EU-kontroll en gang og ble stoppa av politiet en gang. Siden det var mørkt trodde politiet at det bare var gule pærer, derfor siterte jeg kjøretøyforskriften og slapp unna. Kjørte forbi teknisk kontroll flere ganger uten å bli stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Det kommer an på hvem du treffer på. Jeg kjørte rundt i 4 år med gul film på lyktene. Fikk feil på EU-kontroll en gang og ble stoppa av politiet en gang. Siden det var mørkt trodde politiet at det bare var gule pærer, derfor siterte jeg kjøretøyforskriften og slapp unna.Kjørte forbi teknisk kontroll flere ganger uten å bli stoppet. Høres bra ut dette, har 2 lykte sett liggene som d ene skal vere gult å d andre vanlig, blir tøft dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 har selv blitt stoppet i kontroll uten at de har klaget på gule lykter. ble også nettopp eu godkjent med gule lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Loven sier at du ikke kan ha film på lyktene men det synes jo ikke i kontroll. Er det en våken BT-mann (om de finnes) eller en EU-fyr kan de påpeke at du har gule parklys. Fleste BMW'er har vel park i nærlyset. Loven sier gult eller hvitt nærlys men kun hvit park. Men selv hadde jeg gjort som deg! Kjør på med det du synes er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Det koster deg ikke penger. Bare bryderiet med å ta filmen av igjen dersom du får pålegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 En kompis ble stoppet i teknisk og fikk beskjed om å ta av filmen på stedet. Han ble også notert i registeret, så hvis han satt på lyktefilm igjen og ble stoppet med dette senere, så ville han bli anmeldt fordi han hadde gjort det før. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 nå er det ikke forbudt med gule lys! jeg har orginale BMW gule lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 nå er det ikke forbudt med gule lys! jeg har orginale BMW gule lamper. Nei, men det er ikke originalt med gul film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Skulle det bli problem er løsningen enkelt. "Å, beklager det var jeg ikke klar over" - Gå ut av bilen, dra av filmen og sett deg inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 En kompis ble stoppet i teknisk og fikk beskjed om å ta av filmen på stedet. Han ble også notert i registeret, så hvis han satt på lyktefilm igjen og ble stoppet med dette senere, så ville han bli anmeldt fordi han hadde gjort det før. ?? True that Strenge greier synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå