Gå til innhold

Katta til naboen...

kjølen
 Share

Anbefalte innlegg

låne strømgjerdegeneratoren frå bonden før han treng det til våren?

ett slag eller to så kommer nok katta ikkje igjen.

burde være mulig å koble på så lenge panseret ikkje er i kontakt med andre karosseridetalja?

*forslaget falt i grus når eg kom på at panseret er såklart festa med metalldeksel til resten av bilen...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp gassdrevet horn (sånn på boks). Neste gang katta er i nærheten av bilen, IKKE på bilen, så sniker du deg så nærme katta du kan og skremmer den. Løp gjerne også litt etter den....

Eller så får man kjøpt slike maskiner som lager en høyfrekvent lyd som jager vegg dyr. Det kjedelige er at jeg også hører den lyden....

En tidligere nabo hadde en slik, og den holdt meg våken på nettene, ingen andre hørte noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp gassdrevet horn (sånn på boks). Neste gang katta er i nærheten av bilen, IKKE på bilen, så sniker du deg så nærme katta du kan og skremmer den. Løp gjerne også litt etter den.....

Ja.. ødelegg hørselen til katten! Er da ikke slik at den har bruk for den...

Ta eddik i en liten sprayflaske, den skal ikke komme tilbake etter en lett dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp nå dette jævla dyreplageriet. Det finnes andre løsninger.

Jepp... Katter ser ikke forskjellen på verdien i en bil og en trestubbe for å si det på den måten. Plager dyret deg/dere, henvend dere til eieren og forklar problemet på en høffelig og moden måte. Det er ikke katten sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddik funker fjell! Kjøp konsentrat i butikken og sett ut i en liten skål, da kommer de ikke tilbake... Carporten min er veeldig sjeldent besøkt etter det stod eddik der en stund :) Jeg kjøpte en blank plastflaske, kommer ikke på hva det heter i farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Katter ser ikke forskjellen på verdien i en bil og en trestubbe for å si det på den måten. Plager dyret deg/dere, henvend dere til eieren og forklar problemet på en høffelig og moden måte. Det er ikke katten sin feil.

Hehe.. Samme hvor mye du vrir og vender på det så er det KUN katta sin feil og ingen andres ;)

Og Mads: En liten spray med eddik tåler katta helt fint. Å kalle det dyreplageri er å dra det litt vel langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Samme hvor mye du vrir og vender på det så er det KUN katta sin feil og ingen andres ;)

Og Mads: En liten spray med eddik tåler katta helt fint. Å kalle det dyreplageri er å dra det litt vel langt.

Ja, men du skjønte hva jeg mente Tore :D

Litt eddik skader ikke, og er en grei metode. Men leste over om salongrifte og strømgjerdegenerator.. Da skjønner du hvor jeg ville med innlegget mitt. Er problemet stort, så gå til eieren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...