Fredrik 90 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 adivass. Kan vi tolke det til at fredrik90 brukte en metafor under "utblåsingen av sin egen frustrasjon?" Det er dessverre slik at visse forumbrukere har lagt meg for hat og finkjemmer alt jeg skriver for å finne noe de kan lage oppstandelse av, da de vet jeg jeg ikke "lar meg plukke på nesen". Som du kan lese av mitt innlegg så skrev jeg at "Jeg fikk lyst til å enten ringe politiet eller gitt ham juling" Adivass angrep den kommentaren som noe jeg hadde tenkt å gjøre eller mente var riktig å gjøre, er desverre ikke første gangen en spade blir kalt en gravemaskin. Stopper ikke denne "personlige hakkinga" så blir det en sak for moderatorene I allfall så er nok dette med svinekjøring og sladding i tettbygd strøk et samfunnsproblem vi bare på leve med i påvente av at bilungdommen skal få egene steder å ta ut "aggresjon" på. Vi får bare håpe det ikke er noen av oss som får en spolende råner i siden på bilen eller inn i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Haha, er vel heller fordi du sprekker som et lite lemen om noen "tar" deg på noe fredrik 90 Forskjell på å ikke la seg plukke på nesen, og å snøfte i vilden sky som et iltert lite nesehorn vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 en spade blir kalt en gravemaskin. Stopper ikke denne "personlige Rart på en offentlig side................. for om du lese innlegget til adivass ser en jo at det er godt formulert fra Anywho. Jeg mener at om man skal bli og nedover.Det synes ihvertfall jeg og jeg tror nok de fleste på siden er enig i kontolerte former rundt bilen. bråka og tullet utenfor her med bil midt på lyse dagen Greide ikke dy meg Selv er jeg lite imponert over motorsyklene i nabolaget, jeg bor ved en populær slette og mange slakker ned når de ser meg og hunden. Hadde satt pris på noe mer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Unge bilister skal i mesterlære sier man her i Danmark. Det er faktisk en god idé... http://jp.dk/indland/article2709787.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Da blir det to tomler opp til DK i dette innlegget Den ene går til den utrolige gode "Pytt i Pannen" de lager, eller bør jeg av repsekt for fredrik si "Biksemad". Den andre tommelen går til dette utsagnet fra artiklen i JP, noe jeg savner i norge men der er brug for mere praktisk træning,« siger Karsten Nonbo (V), trafiksikkerhedsordfører og formand for Trafiksikkerhedskommisionen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Ford er klar med en annen "ungdomssikker" løsning. Det tar vel imidlertid sikkert ikke lang tid før en ung smarting har hacket seg forbi denne låsen... http://fpn.dk/motor/bil/article2708133.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Dansk hjerneforsker: 18 åringers hjerne er ikke nok utviklet til å kjøre bil. http://jp.dk/indland/trafik/article2716286.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Ingenting er bedre enn 18 år gamle jenter, fullt utvokste men uten selvtillit og egne meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Kjempeskummelt å sladde, da er man jo i fare for å bli en mer erfaren og trygg sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Vi har alle gjort feil i livet, eneste forskjell er hvilken grad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Ingenting er bedre enn 18 år gamle jenter, fullt utvokste men uten selvtillit og egne meninger For en utspekulert tanke, men sant nok i de fleste tilfeller. Er dette evt. en fordel eller ulempe når man skal lære å kjøre bil?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Ingenting er bedre enn 18 år gamle jenter, fullt utvokste men uten selvtillit og egne meninger Den tolket jeg på en litt annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 adivass. Kan vi tolke det til at fredrik90 brukte en metafor under "utblåsingen av sin egen frustrasjon?" I allfall så er nok dette med svinekjøring og sladding i tettbygd strøk et samfunnsproblem vi bare på leve med i påvente av at bilungdommen skal få egene steder å ta ut "aggresjon" på. Vi får bare håpe det ikke er noen av oss som får en spolende råner i siden på bilen eller inn i hagen i påvente av at bilungdommen skal få egene steder å ta ut "aggresjon" på... Tror du virkelig det kommer til å bli lagd "leikeplasser" for folk som vil bruke opp hjula sine? Det er ikke noe problem å få kjøre på bane her i landet, det eneste som trengs er en bil som er i grei stand og en hjelm så er du igang... Er kanskje greit å plukke ut basskassa, stumpe rullingsen å vippe opp seteryggen, men det kan da ikke være så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå