Spiff Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Hæ? hadde tollen dem inne på en pakke fra koed? trodde man allerede hadde betalt toll osv på dette når man bestiller, kjipt. Må booke noen timer på en e30 hos deg i juli! Ikke hvis man bestiller på koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Strøken bil du har, ser ut til å gå friskt også. Ble overrasket over valsa buer bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Strøken bil du har, ser ut til å gå friskt også. Ble overrasket over valsa buer bak da Buene var valset når jeg kjøpte den, å jeg liker det ikke, men gidder ikke å bytte begge bakskjermene for å få det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Hæ? hadde tollen dem inne på en pakke fra koed? trodde man allerede hadde betalt toll osv på dette når man bestiller, kjipt. Må booke noen timer på en e30 hos deg i juli! Nei, det var ikke tollen, men posten, som brukte 3 dager ekstra på en omlasting i oslo, pga 1 helligdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Det var det ja. tull uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Tommy, kunne du tatt et bilde fra høyresiden av motoren og ned mot innsugs traktene? Tror de skal stå i et spesielt mønster og jeg frykter at mine er stokka om når jeg hadde de av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Har dette liggendes på PC'en, som er tatt rett etter at jeg hentet den. (klikk på det for større versjon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Vet ikke helt om jeg liker gule lykter... begynner å bli så vanlig :/ Men hva vet vel jeg Skal du lakke dekslene på motoren tilbake til standar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Vet ikke helt om jeg liker gule lykter... begynner å bli så vanlig :/Men hva vet vel jeg Skal du lakke dekslene på motoren tilbake til standar? Er bare dekselet over coilene som er lakkert, men jeg har planer om å ta både dette, og toppdekselet i løpet av vinteren, å få på noe ny pulverlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Er bare dekselet over coilene som er lakkert, men jeg har planer om å ta både dette, og toppdekselet i løpet av vinteren, å få på noe ny pulverlakk. Var dekselet jeg tenkte på ja Blir nok bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Har dette liggendes på PC'en, som er tatt rett etter at jeg hentet den. (klikk på det for større versjon)http://www.raceinfo.no/temp/IMG_2188.JPG[/im] Takk! Tror jeg skal finne ut av det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Her er noen bilder fr en tur på revebanen i dag. Har forresten fått på solfilm på sideruter (lyseste) og bakrute (melomste toning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Synes du kunne satset litt mer og ikke bare kosekjørt rundt banen, men skjønner jo at det blir sånn når den ser så fin ut som denne gjør. Har noen bilder av deg jeg og, men tar i raw, så må vente til jeg er hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Synes du kunne satset litt mer og ikke bare kosekjørt rundt banen, men skjønner jo at det blir sånn når den ser så fin ut som denne gjør. Har noen bilder av deg jeg og, men tar i raw, så må vente til jeg er hjemme.. Må få noen skikkelige dekk/bremsder, så skal det bli litt mere satsing. Å det er bare å legge ut bilder. (det ligger en del av din her også http://bilder.blodstrupmoen.com/p25588219 ) Hvordan går forresten hjemturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Det var ironisk altså, du var stort sett i slædd når jeg så deg utpå. Fungerer greit med bilen. Bråker ikke så lenge jeg ikke gir gass og bare følger trafikken. Flaut å starte etter å ha fyllt bensin derimot... Får se om jeg finner et eksosverksted i Kristiansand i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå