Gå til innhold

Tommy sin 1997 M3 3.2

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Hæ? hadde tollen dem inne på en pakke fra koed? trodde man allerede hadde betalt toll osv på dette når man bestiller, kjipt.

Må booke noen timer på en e30 hos deg i juli!

Ikke hvis man bestiller på koed.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken bil du har, ser ut til å gå friskt også. Ble overrasket over valsa buer bak da :)

Buene var valset når jeg kjøpte den, å jeg liker det ikke, men gidder ikke å bytte begge bakskjermene for å få det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? hadde tollen dem inne på en pakke fra koed? trodde man allerede hadde betalt toll osv på dette når man bestiller, kjipt.

Må booke noen timer på en e30 hos deg i juli!

Nei, det var ikke tollen, men posten, som brukte 3 dager ekstra på en omlasting i oslo, pga 1 helligdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg liker gule lykter... begynner å bli så vanlig :/

Men hva vet vel jeg :roll:

Skal du lakke dekslene på motoren tilbake til standar?

Er bare dekselet over coilene som er lakkert, men jeg har planer om å ta både dette, og toppdekselet i løpet av vinteren, å få på noe ny pulverlakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Synes du kunne satset litt mer og ikke bare kosekjørt rundt banen, men skjønner jo at det blir sånn når den ser så fin ut som denne gjør. :twisted:

Har noen bilder av deg jeg og, men tar i raw, så må vente til jeg er hjemme..

Må få noen skikkelige dekk/bremsder, så skal det bli litt mere satsing. Å det er bare å legge ut bilder. (det ligger en del av din her også http://bilder.blodstrupmoen.com/p25588219 )

Hvordan går forresten hjemturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ironisk altså, du var stort sett i slædd når jeg så deg utpå. :lol:

Fungerer greit med bilen. Bråker ikke så lenge jeg ikke gir gass og bare følger trafikken. Flaut å starte etter å ha fyllt bensin derimot... Får se om jeg finner et eksosverksted i Kristiansand i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...