Dirty Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 aldri hatt det "problemet" på mine s50\m50 Syns det virker litt rart at den skal svive så høyt på tomgang Gir ingen mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Dette er i fart ikke sant? I så fall er det vel ganske vanligt, for å få en mer behagelig giring. Husket opelen min var helt oppe i 1500 omdreininger. Mens bmwen jeg har nå ligger på 1000ca.. ( i fart/bevegelse) synker raskt til 800omdr når jeg stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Det er nok snakk om fart ja. Ihvertfall slik på min. Høres ut som dette kan være en programmering som skal gjøre girbytte lettere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Den skal henge litt på ca 1000 rpm, før den detter ned til ca 700 rpm, dette er en forsinkelse som er lagt inn, slik at du ikke så latt skal kvele bilen ved inn/utkjøring av kryss, men min hang på 1500 rpm. Etter en del undersøkelse, så fant jeg ut at slangen til oljedampen i oljeutskilleren, som ligger godt gjemt under innsuget var helt oppsmuldret, så den sugde falsk luft der. Fikk skiftet denne, å etter ca 10 mils kjøring, så virket det som den hadde fått kalibrert seg, så nå er den helt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Grunnen til at rpm spretter opp når den er kald, er fordi den skal bli fortere varm, er en sensor, når det har blitt varmt nok, synker rpm til normalt. Mange som hopper over dette når de skal kjøre i gang, er ganske viktig at motoren blir varm nok til og kunne kjøres i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Det er ikke kaldstart det er snakk om Zhillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Da ble det første plass både på M3 og 320ci på GS treffet i sirevåg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Gratulerer så mye Rød kler virkelig BMW godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Bare synd Tommy skvatt til og trakk kameraet til venstre da en bil tutet på ham slik at det peneste havnet utenfor bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Da var det kommet på plass BH til M3'en, som blir brukt på lengre turer (første langtur nå blir til Nürburgring i august) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Jøss å femi! Ekte mannfolk kjører i nettoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 hvor fikk du tak i bh? kunne selv tenkt meg det når jeg skal til nurburg i august. vi reiser 20 august med fjordline i fra stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Har handlet her http://www.autobra.co.uk/ til begge mine. Vi er på ringen 16-17 august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå