///Jacobsen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Flott M3 Tommy! Leste S&S'n du la ut på DCN for noen mnd siden. Alltid like kjekt å lese S&S fra deg! Håper å få tatt en kikk på bilen på ett treff neste sesong:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Når eg ser at du polerer mellomakslingen din og deretter ser bilde av diffen din. Då forstår eg at du har noe å gjøre på fremover hehe. Hele bakstillingen er på vei ut. Er en del å rydde opp i ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Eg gleder meg til litt koselig vinterlesing Tommy. Resultatet blir uansett strøkent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Sjedd litt mere. Har nå fått ut bakstillingen av bilen. Slik så det ut under bilen etter at den var ute. De store foringene i bakstillingen skal byttes til powerflex, så de gamle ble tatt ut. Borret opp gummien rundt, og så brukte jeg luftmeisel på ringen som satt igjen. Sto ute i ca 2 timer, i minus 2 grader i dag, og fikk vasket ren bakstillingen. Har også begynt litt på polering av div varmeskjold under bilen. Her er et polert, og et ikke polert Og de blir selfølgelig polert på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Bra lesing dette, fin bil! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Nice. Må kanskje innom en liten tur i morgen på søndagsdrøs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Nice. Må kanskje innom en liten tur i morgen på søndagsdrøs. Er nok hjemme hele dagen, så bare å komme inom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Den er grei. Skal ned å vaske bilen og plukke ned forstillingen uansett. Så triller nok innom etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Fikk bakstillingen møte stålbørste og noen lag med Hammerite el.? Bra bilen får mye pleie, hvis jeg hadde hatt samme kompetanse innen skruing, så hadde nok min bil også vært plukket fra hverandre. Imponerende arbeid Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Fikk bakstillingen møte stålbørste og noen lag med Hammerite el.? Bra bilen får mye pleie, hvis jeg hadde hatt samme kompetanse innen skruing, så hadde nok min bil også vært plukket fra hverandre. Imponerende arbeid Følger med her Den blir rengjort for overflaterust, med diverse utstyr, så blir den grunnet med brunox, før den får noen strøk med hammerite (av den glatte typen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Ferdig snart eller? Drøyer noe jævlig nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Ferdig snart eller? Drøyer noe jævlig nå.... Rolig B, jeg har hele vinteren på meg. Må ha noe å holde vinterdepresjonene i sjakk med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Ferdig snart eller? Drøyer noe jævlig nå.... Rolig B, jeg har hele vinteren på meg. Må ha noe å holde vinterdepresjonene i sjakk med. Det står nok av biler her asså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Da har jeg fått på et strøk med lakk under bakre del av bilen (skal ha 2 strøk) Midtre del er også ribbet, og klargjort for lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Lakk eller maling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå