originalpolizei Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Jeg så en kjempestrøken E23 732i stå parkert ved blitzhuset i oslo for en uke siden. Var det din?Sølv, og ingen (synlig) rust:) He, he, nei ikke min, jeg bor i Trondeim, og min er den fattige innstegsmodellen 728 uten bokstaver, og så er den grønn. Men for all del, den kunne lett ha vært min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Må være lenge siden to E24 krysset sine spor på Risvollan.Før i går hadde jeg enda til gode å møte en E24 på veien. Utrolig fint karosseri og så med en gang at det kom noe spesielt i mot. Ellers grunnen til at vi møttes der vi møttes var at vi var på Utleira skolen på loppemarked for å lete etter den rette retro skinnkofferten. Fant den ikke der, men på finn.no senere. Du forstår hva den skal brukes til. Moro, moro! Jeg fant noen frekke kofferter hos Fretex på Nardo, oppafor Vinjes. Det blir så dyrt med frakt av en koffert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar e-24 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 For en lekker klassiker!! Synes farge og interiør er så riktig for tiden, dette har vært en bil å snu seg etter helt siden den kom på veien! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Jau! Da er originalfelgene med nye Fulda Carat montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Denne så strøken ut! Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 BMWs desidert beste design gjennom tidenet. FLOTT vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå