Kekkonen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Jepp jepp...da var det under 24t til avreise i morgen tidlig...så nå er det ut å legge på siste laget med voks og polere felger Er meldt litt regn her på morraskvisten ved avreise og det er jo typisk når man har lagt siste finish på bilen og skal avgårde. Værutsiktene for Tønsberg er nå følgende: 6-8 grader & 0,4mm nedbør frem til kl 14.00 Deretter skal solen titte litt frem og forsvinne igjen utpå ettermiddagen. Regn eller ikke, gleder meg glatt alikevel....håper det dukker opp noen til kolonnekjøring fra oslo i morgen. Avreise 10.30 fra vippetangen, (Kaia der Stena Line & DFDS legger til, for de som ikke er helt kjent. Bispa er under riving/ombygging om dagen og er ett vanskelig "høl" å manøvrere i for tiden. Følg skilt til Stena Line/Danmark) og en stopp på Shell rundtom i drammen ca. kl 11.15 for å plukke opp de som vil hive seg på fra drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Da er bilen på Erik89's bilspa. Ren og pen bil klar til treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Ser ut til at jeg og fruen dukker opp likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Ser ut til at jeg og fruen dukker opp likevel Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Da var bilen klar til i morgen...please, ikke no regn i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hvis bilen er ferdig, dukker jeg opp. Tross alt rett ned i bakken for meg dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Da tar jeg initiativet, og legger opp litt info for felles kjøring fra TELEMARK.Vi møtes ved telemarksporten 10:30-11:00, og så drar vi videre til tønsberg 11:00 http://kart.gulesider.no/m/9gHNC Toppers! Dukker opp i en grønn e36 coupe Ser mange styrer med vasking av bil å greier også.. Skal se om jeg gidder å spyle av min før imorra også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Min er nyvaska også, men om det regner ikveld eller imorra på veien..så får den ikke noe mer oppmerksomhet i tønsberg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 ser ut som bensinpumpa di har detti av...hmmm...ja det virker sånn... Dust Men jauda, bensinslangen gikk nedpå stikkakslinga slik at det gikk hull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hvor lenge varer det? Jeg er visst ferdig kl 16 med øving, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Står at det er til 16:00 på forsiden. Men sånn jeg har oppfattet det så pleier sånne treff å vare noe mindre, så vil tro det er ferdig en gang mellom 14-16:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Da har Erik89 vært så snill å vasket bilen utvendig mens jeg var på jobb, tusen takk Selv har jeg rukket å ta en grundig rengjøring innvendig nå i ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Heldig dere, er ikke ferdig enda med bilen enda vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Står at det er til 16:00 på forsiden.Men sånn jeg har oppfattet det så pleier sånne treff å vare noe mindre, så vil tro det er ferdig en gang mellom 14-16:00 Alltid endel som har makk i raua og ikke orker å være mer enn en halvtime og så er det alltid noen som er der helt til det slutter. Jeg tilhører nok siste gruppa, spesielt i morra da jeg har 18 mil hver vei Men ja, tvilsomt at det varer lengre enn til kl 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Bare hyggelig det fish Dere som skal tilbake til oslo senere, mulig jeg slår følge! Så huk tak i meg når dere skal dra tilbake! Men håper dere blir til 16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå