Madde Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Lønner det seg å spare de kronene? eller kjøper man katta i sekken?
Kvasi Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Sommerdekk ja? Kjenner flere som kjører på ns2 (tror jeg de het) og er storfornøyd.
DannyRS Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Har kjørt endel km på NS2. De er helt ok. Litt støy. Ikke de beste på vått føre.
Robin L Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 har de jeg og. samme erfaringer som danny skriver. mye for pengene!
Madde Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Sommerdekk ja? Kjenner flere som kjører på ns2 (tror jeg de het) og er storfornøyd. Sommerdekk ja Glatt på vått føre? uff høres ikke bra ut
mbruer Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Helt greie. Kan være glatte på våt asfalt.. Men som noen sier, greie dekk for en billig penge. Får hva man betaler for
spruddel Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Dekkdimensjon du skal ha da? Kan da ikke være så mye å spare med mindre du har litt størrelse på sommerdekkene da? Er uansett ikke nok å spare til at det er verdt at bremselengden øker med 5 meter på våt asfalt (vet ikke om det er riktig meterantall da) kontra et litt dyrere dekk. Kan være veldig avgjørende metere uansett
Madde Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 205/55/16 skal jeg ha.. så koster jo ikke alt for mye uansett.. men finnes det andre dekk til gode priser så gi gjerne en lyd. kan også kjøpe brukt hvis noen har dekk med bra mønster
Spankus Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Bruker nankang dekk både på bruksbilen og herjebilen. Helt greie dekk, til en grei pris PS, ryker også godt av de hehe
Madde Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 hehehehe kjører 316i og kjører mer eller mindre pent så blir ikke noe røyklegging uansett
spruddel Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So Billigste dekket var vel 511 kroner eller noe på dekkonline, dette har fått veldig bra resultat i alle testene som du ser. Koster deg 210 kroner mer for hvert dekk, men 840 kroner er da ikke mye å spare inn Leveres vel uten fraktkostnader også. Eneste problemet kan være å få noen til å legge om, da mange ikke gidder det med mindre de selger dekkene selv. Det er dekkene de tjener penger på. Men dekkonline har samarbeidspartnere som kan gjøre det Eller høre med noen som driver innenfor dekkbransjen om du kjenner noen. Edit: Deprimerende å se dekk som er så billig... Skal ha 2 nye bakhjul jeg, kommer på 3400
øystein andre Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Kjører på Nankang både vinter å sommer på min, helt greie dekk syns jeg henger på over gjennomsnittet bra med sommerdekkene i allefall
rekorden Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Synes dekkene fungerer bra, men pass på at de ikke blir så gamle. Jeg byttet to sommerdekk (NS-2) ifjor, og på begge disse var det begynt å komme en langsgående sprekk på begge dekkene. Trolig ikke noe farlig, men ikke bra. Mener dekkene da var produsert i 2004. Bør vel nevne at de nye dekkene også ble Nankang;)
Fliid Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Skal ikke være regummierte, men når dekkflaten begynner og løsne fra veggen, da skjønner man at det har nødt til å være regummierte. Nankang er helt greit, frem til du har nødt til å stoppe brått. Det burde skremme de fleste fra å kjøpe de.
Madde Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 hehe ble litt delte meninger her .. finner ikke noen bra tester som forklarer nankang godt.. og syns at 4k for sommerdekk er dyrt men ja dekk er viktig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå