Gå til innhold

Tom`s 525 D

Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere med Touring, så bra ut den der. Fin farge, smidig motor med pent svev.

Felger, ja. Kjører selv original 17" og det passer fint ettersom den er senket, synes jeg. Men kan jo ikke nekte for at 18" ser litt røffere ut...

Regner med du legg ut noen bilder når sommerhjula er på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også merke til at den er litt sånn "på stylter" har sjekka under bilen og det er nye dempere rundt om og helt nye fjærer foran, målebrev og TUF papirer på senking er datert 15/09-2011, håper ikke forrige eier tok av senkesettet før han leverte den i innbytte rett over nyttår, hvordan er merkingen på Eibach fjærer ? Mine fjærer er svarte med tre fargeprikker (tror det var rød,gul,orange)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen vært en tur inne for litt service, jeg klaget på at det luktet brent olje av bilen noe som viste seg å komme av en lekkasje ved innsuget, det dryppet olje ned på en glødeplugg noe som resulterte i et kortsluttet gløderele, fikk nye glødeplugger og nytt rele på garantien, cd/navi enheten fusket litt og dette skulle de også fikse på garantien.......brukt enhet var ikke å oppdrive så da bestillte de en splitter ny cd/navi fra BMW tyskland, (sikkert billig) som en liten ekstra service tok de en gratis eu kontroll og byttet da et styrestag, fikk da også en 4 hjulskontroll på kjøpet. Jeg er virkelig superfornøyd med Jensen & Scheele bil , forrige bil jeg kjøpte på Stamsaas her ibyen måtte jeg bare levere tilbake for der var det så mye surr så jeg holdt på å klikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...