Tom K Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Da blir det en tur til Moss for å hente nye sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Gratulere med Touring, så bra ut den der. Fin farge, smidig motor med pent svev. Felger, ja. Kjører selv original 17" og det passer fint ettersom den er senket, synes jeg. Men kan jo ikke nekte for at 18" ser litt røffere ut... Regner med du legg ut noen bilder når sommerhjula er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Mange takk. Felger og dekk var ikke på lager men bilder kommer i løpet av neste uke, det ble 8,5x 19 med 245/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Da var nye sommerdekk montert, 245/35x19 på 8,5" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ble bra med nye felger. Men fra disse bildene ser bilen noe høy ut til å være senket 30mm? Eller hadde du akkurat løftet bilen på bukk eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg la også merke til at den er litt sånn "på stylter" har sjekka under bilen og det er nye dempere rundt om og helt nye fjærer foran, målebrev og TUF papirer på senking er datert 15/09-2011, håper ikke forrige eier tok av senkesettet før han leverte den i innbytte rett over nyttår, hvordan er merkingen på Eibach fjærer ? Mine fjærer er svarte med tre fargeprikker (tror det var rød,gul,orange) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Dersom de ble byttet i fjor høst er det nok fortsatt mulig å finne "Eibach" stempel på de. Usikker på disse fargede prikkene. Men med nye dempere og fjører er den sikkert tight og fin på veien, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Skal stå et nr på fjørene. Men at de er svarte med 3 prikker på høres originalt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Mulig forrige eier tok av senkesett og 18" som stod på bilen da det ble tatt 4hjulskontroll, da må det handles fjærer alikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 I dag kom posten med kameraet jeg kjøpte av Torek her på forumet, blir nok flere bilder nå som man slipper å bruke mobilen som kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Hvordan er den på landeveien med så store hjul? Tenker da spesielt i god fart og aktiv kjøring. Så jo bra ut og blir nok enda bedre når du får den litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 En ting er sikkert. Den er IKKE senket Så ikke bildene istad, da satt jeg på mobilen serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Aaah enda fler pene E60r i Halden, blir så grøsselig misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Bilen er veldig stabil med disse hjula, ihvertfall opp til 160 må nok få den ned noen cm ja for det ble litt mye klaring mellom dekk og skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Da har bilen vært en tur inne for litt service, jeg klaget på at det luktet brent olje av bilen noe som viste seg å komme av en lekkasje ved innsuget, det dryppet olje ned på en glødeplugg noe som resulterte i et kortsluttet gløderele, fikk nye glødeplugger og nytt rele på garantien, cd/navi enheten fusket litt og dette skulle de også fikse på garantien.......brukt enhet var ikke å oppdrive så da bestillte de en splitter ny cd/navi fra BMW tyskland, (sikkert billig) som en liten ekstra service tok de en gratis eu kontroll og byttet da et styrestag, fikk da også en 4 hjulskontroll på kjøpet. Jeg er virkelig superfornøyd med Jensen & Scheele bil , forrige bil jeg kjøpte på Stamsaas her ibyen måtte jeg bare levere tilbake for der var det så mye surr så jeg holdt på å klikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå