ESveen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hehe. Har ikke smoking, men tidsriktig mustache. Smoking må da muligens handles inn. Når er dette treffet i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hehe. Har ikke smoking, men tidsriktig mustache. Smoking må da muligens handles inn. Når er dette treffet i år? Hør, hør! Det er ikke slik at man melder seg på - her blir man invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hentet en flott eske med flott innhold til Lars i dag. Nesten ikke lyst til å pakke den ut. Bursdagsgave fra samboeren min. Nytt, produsert 07/1987. Ååååå.... nå velter minnene frem. BMW´s fineste ratt... M-Tech I kjøpte jeg også til min prefacelift 1987 E30 320i i 1988. Originale sportsseter, M-Tech gearspake og 325i frontleppe fulgte i den samme pakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hehe. Har ikke smoking, men tidsriktig mustache. Smoking må da muligens handles inn. Når er dette treffet i år? Hør, hør! Det er ikke slik at man melder seg på - her blir man invitert. Ja, det er ofte slik når man skal ha litt stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hehe. Har ikke smoking, men tidsriktig mustache. Smoking må da muligens handles inn. Når er dette treffet i år? Hør, hør! Det er ikke slik at man melder seg på - her blir man invitert. Ja, det er ofte slik når man skal ha litt stil Det blir i pinsen i år og ja, stilen er det viktigste, man må kle vognen. Jeg ser for meg at en hvit Miami Vice-dress kunne vært passende til din bil. Jeg har de tidsriktige solbrillene ferdig pusset..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ja, Miami vice er vell ett stikkord her ja. Slike briller har samboeren liggende i E61'en, dog uten den lekre bøylen over. Farven i glasset gjør den mørkeste høstdag om til en godværsdag. Greit å ha i trøndelag. Skal du kjøre E24 på treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Ja, Miami vice er vell ett stikkord her ja. Slike briller har samboeren liggende i E61'en, dog uten den lekre bøylen over. Farven i glasset gjør den mørkeste høstdag om til en godværsdag. Greit å ha i trøndelag. Skal du kjøre E24 på treffet? Jeg liker ikke ordet treff i denne sammenhengen. Dette er noe helt annet enn et biltreff. Så vidt jeg vet har det ennå ikke blitt åpnet et panser under arrangementet - derfor har dette utviklet seg til å bli noe som også samboere setter svært stor pris på. Det er rett og slett stil, og en gentleman har ikke noe under panseret å gjøre når han er på tur. Her er det James Bond-stilen som gjelder. Høye stettglass og blankpussede sko er tingen..........vi prøver å gjenskape hvordan eieren av slike luksusbiler var når de var nye - alt med et stort glimt i øyet. Om vi har det moro? Vær sikker. Slengbukser og kinnskjegg i søttitalls-bil blir bejublet! Her en glad deltager som også er tidligere teamsjef i et lugubert Formel 1-team Resedagrønn 6er med ballongdekk blir nok vinneren for meg i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ser unektelig ut som ett bra opplegg. Ser gjennomført og stilfullt ut på hjemmesiden. Og ikke mins alle de lekre bilene. Uten sammenligning forøvrig, har du vært på noen av 02/classic treffene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ser unektelig ut som ett bra opplegg. Ser gjennomført og stilfullt ut på hjemmesiden. Og ikke mins alle de lekre bilene. Uten sammenligning forøvrig, har du vært på noen av 02/classic treffene? Det har eg. Kjempekoselig gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Da nærmer vi oss. "Alt" nytt i understell, 15 tommere og en 4-hjulskontroll har gjort bilen til en skikkelig Traumwagen. Komfortabel og utrolig retningsstabil - den gode følelsen BMW framstilte til sine krevende kunder er langt bedre enn stumpt og stivt understell med store felger med lite gummi. Etter to seksere med H&R, Bilstein og 17 tommere er jeg ikke i tvil om hva som passer meg best. Okay da, jeg har et sett Alpina med åpent svart senter som skal på Klar for reiseveskene GT-førerens plass Beifahrersitze Det kommer seg, det kommer seg..... Nytrekt førerstol Noe småtteri gjenstår - nye tennplugger, bytte av alle vannslanger, oljer etc. så er den svært klar for nye eventyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Tom for ord.. Rett og slett en perle uten tvil! Står stor respekt av arbeidet og bilparken din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Orginal, hvordan synes du 6ern er å ratte og eie jamnført med din 928? Var opplevelsen sammenlignbar? Ler meg forøvrig i hjel av signaturen din.... Sannere ord har sjeldent blitt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Det lurer jeg også på, har lenge hatt et øye for 928. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 928 er en kul og svært undervurdert supersportsbil(for sin tid). Den var også verdens raskeste serieproduserte bil på 80-tallet. Sjekk gjerne litt historie om bilen. Kjøremessig? 928 og E24 er egentlig ganske like, men forskjellen er at 928 går bedre og er litt mer sportslig, kanskje mer sammenlignbar med en M635?(aldri kjørt en). 928 er lavere, mer sportsbil, grommere lyd og langt mer teknisk avansert. V8ern er styggsterk på lave turtall og den har en massiv Autobahnlokomotiv-følelse. Jeg er sikker på at det smeller snart og da går prisen fort opp på de GODE eksemplarene. 911 er liksom Porsche, men 928 har i det minste ordentlige pedaler og ikke ei trefjøl til dashbord. Jeg har hatt 911 også og likte den svært godt, men det bråker mer og er langt mer kvikk sportsvogn enn 928 - som er perfekt for Gran Turismo. Finn en bra en - ellers tror jeg fort det kan bli dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Dette er helt korrekt og i Tyskland er prisen på den originale 928 modellen (1978-80) på full fart oppover iom. at den begynner å bli svært sjelden å finne i god stand. Dette gjelder for så vidt også 928 S fom. 1980, men den varianten er det noen flere igjen av. 928 S4 anno 1987 er i praksis mer eller mindre en ny bil, men jeg tror at det kan være fornuftig å ligge noen år foran i løypa og kanskje heller investere i denne modellen. Den er teknisk bedre på alle måter og har ytelser som nesten forsvarer superbil predikatet selv idag (0-100 Km/t på godt under 6 sekunder og en topphastighet i området rundt 275 Km/t). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå