Gå til innhold

Nye Ferrari F12 Berlinetta


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av arvtageren til 599GTB Fiorano. Bilen heter F12 Berlinetta og har blandt annet 740HK og gjør 0-200km/t på 8,5sek. En av de peneste Ferrari noen gang etter min smak :D

Sjekk også F1 lyset i hekkdiffuseren :mrgreen:

ferrari-f12-berlinetta-4.jpg

ferrari-f12-berlinetta.jpg

ferrari-f12-berlinetta-6.jpg

ferrari-f12-berlinetta-3.jpg

ferrari-f12-berlinetta-5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett fantastisk stykke mesterverk :D Denne bør da bli en riktig så verdig arvtager for 599GTB som i sin tid la standaren for biler som dette. Her aner jeg virkelig en ny "ti årets bil"

Autostrada skal visst nok ha solgt 3 stk i Norge allerede, før noen har sett bilen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være bra nisse om du faktisk tror bilprodusenter lager biler for å få cred av stancemiljøet. Ikke tillegg til at Ferrari lager flotte biler, og så er det faktisk meningen at de skal kunne kjøres noe annet sted enn på photoshooten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være bra nisse om du faktisk tror bilprodusenter lager biler for å få cred av stancemiljøet. Ikke tillegg til at Ferrari lager flotte biler, og så er det faktisk meningen at de skal kunne kjøres noe annet sted enn på photoshooten.

Nå motsier du deg selv. Ingen biler ser bra ut med originalt stuk. Selvsagt utenom amerikanere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg ikke helt enig i at det ligner så veldig, kanskje ved første øyekast. Men hva slags biler idag ligner ikke på andre merker?

Alfa 250px-Alfa_Romeo_8C_rear.jpg

ferrarif430italia_lead.jpg

Eneste som ligner her er lyktene kanskje..

Bare min lille mening:)

Nyyyydelig!

6799023878_3c632515cc_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1-gimmicken hører hjemme hos 458 Italia, ikke en stor flaggskipcoupé... Syns heller ikke de differensierte fronten nok i forhold til FF! Navnet F12 er teit også, høres ut som en F1-bil, igjen, hadde passet bedre med en V8-Ferrari!

740 hk er helt latterlig. Husker da Aston Martin annonserte 750 hk for sin One-77, satt jo igjen med et sjokk over hvordan de klarer å tyne ut så mye hk uten pustehjelp. Men, så har man jo Ferrari FXX med over 800 hk, så slike tall måtte jo evt. finne vei til vanlige gatebiler også. Regner med at Enzo-arvtageren bryter 800 hk grensa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...