Garstin Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Må si jeg liker bilen din mye bedre med de nye felgene Er egentlig ikke noe glad i stickers, men på bilen din var det tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 mere pic's! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Skulle ta en ny runde med bilder av bilen... men rakk ikke det før "pinnene" og fjærene som holder bremsebåndene på plass tok kvelden Fått deler i dag, så blir ordna i løpet av ettermiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Noen bilder tatt med min fantastiske htc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Kult med speil:-) men synes vinduene ble litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Må se å få pussa opp de kantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Du for stickerbombe leppa de på frontfangeren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abekka Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Drit tøff e36!! stickers på speil og kanskje leppa, så skiller du deg i hvertfall ut! men rutene blei litt mye Hvor har du kjøpt gt vingen btw ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Felgene skal pusses opp i vinter Glassblåsing, pulverlakkering, kromatering av skruer, polering av kant! haha... jeg er litt omvendt syns det ble litt mye med stickers på speil og skiltholdere, men ble fornøyd med rutene Må få hamstra litt fler stickers, så kanskje jeg får prøve på leppa og! Vingen kjøpte jeg privat, men var i dårligere kvalitet enn det jeg og selger trodde... Så ble 2 runder med sparkel av en proff, men lakken bobla litt etter en stund Så legg litt penger i kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abekka Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Tøff er den uansett!! Ja, okey. Skulle hatt en vinge, men er vanskelig å få tak i uten å betale gull og grønne skoger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Tøff sedan blir bra med stickers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Etter å ha sett gjøvik E36'ene må jeg få rivd ut noen hjelpefjærer og få senka den siste centimeteren, før neste gang man skal på treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Etter å ha sett gjøvik E36'ene må jeg få rivd ut noen hjelpefjærer og få senka den siste centimeteren, før neste gang man skal på treff... Har du ikke mer og gå på med senk? moro og få sett bilen din, blit meget tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Etter å ha sett gjøvik E36'ene må jeg få rivd ut noen hjelpefjærer og få senka den siste centimeteren, før neste gang man skal på treff... Hjelpefjærer? Skjønner ikke hva du snakker om Neida Fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå