fanqua Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Coilovers ble godkjent ja! Hadde med tuv og godkjent 4hjulskontroll papirer, så den unnslapp tilsynstrollet Kit og vinge skulle egentlig være ferdig på lørdagen som var. Men han var misfornøyd med litt småting, så han skulle fikse på det. Håper og tror det blir ferdig i løpet av den kommende uka! Skulle gjerne ha sluppet bilen helt ned, men detta er hverdagsbilen(og eneste bilen jeg har) Skraper nedi på noen fartshumper i byen og skraper med litt av innkjørselen hver gang jeg kommer hjem Har riktig nok ettermontert stål plate under, så tåler litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 hva for coiloverkit har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Vmaxx, kjøpt av parts and retards... kosta vel 4k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fikk pakke med to delt GT-leppe og bakrutesenker i dag, ende mer plastikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Trodde vi var ferdig med snø her på østlandet... Valsa ut litt bak, så nå subber det ikke! Første gang jeg har gjort det, men ble brukbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Tøff bil! Lik farge som jeg har? Hellrot? Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 jo takk Ja det er hellrot! Men fargen er ganske så matt nå, får håpe den blir bedre med en ordentlig polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Oh hello there! Ting begynner å komme igjen fra lakkering, ser nå hvor kjei lakken på bilen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Detta liker vi! nå er jeg spent på resultat ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 M-tech rundt hele montert og gt vinge Liten tease, inntil jeg får tatt ordentlige bilder... innkjørselen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Nice! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Lekker bil d hær ja ! Tror du må få gjort noe med innkjørslen din:D hoho Stå på! ser jeg må få senket min å en del framme, da den er orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Stilig! Synes brock felger passer veldig bra på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Dette blir bra! , men lippa nederst på m3 fangern må du få svart slik den skal være. Få skiltet på bilen, skiltet på dashboardet er det værste jeg veit Gjør seg med brock ja, har selv m double spoke, men jeg må jo space en halvmeter før dem sitter "rett" i hjulbuen slik felgene dine gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå