ellingz1 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 jeg ville prøve diesel, siden jeg aldri hadde eid en diesel bil. jeg var på utkikk etter en e46 320d i fra 2005-2004, men så dukket denne opp til den samme prisen jeg kunen ha fått en 04 320d sedan for, å da var ikke valget vanskelig. henten den i drammen, å er veldig fornøyd. planene for denne er få den passe lav, breie felger. å prøve å holde den clean. slik så den ut når jeg kjøpte den: utstyr og spec: kjøpte ett par 225M 19" felger av svigerbroren min sykt billig disse skal jeg ha i sommer, også kommer det BBS LM 8,5x19 fremme og hele 11x19 bak i løp av tiden det neste jeg gjorde var å kjøpe Mtec v3 Led pærer til AE, LED skiltlys og sort matt grill. sykt fornøyd! (beklager dårlige bilder) også kjøpte jeg DEPO Blacklines med LEDpærer samt hartge endestuser, altå bare byttet ut den bakerstepotta. spec.Dock Ipod dock har jeg også montert, har ikke fått tatt bilde av det enda, men ser ca. slikt ut: har også ett KW v2 sett ligende, men ikke montert, tenkte å vente til våren nærmet seg litt mere så om ett par uker blir det montert. også kjøpte jeg meg noen 18" vinterfelger fra en dud på OS. med Nokian hakka rsi dekk, veldig fornøyd, men trenger sårt senk! her er sånn ca. som bilen ser ut i dag! Planer vidre er: - Få på Kw sette - Muligsens en chip, driver å tenger på ESS sin boks. - Tonevinduene - NY front,side og hekk. står mellow Mtec complete eller M3 front, side og metc hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Fin bil syns du skal sette på orginal grill siden det ikke er noe annet med sort detalj, ser litt kjipt ut foran der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 uten tvil m3 rep... Dette blir bra!!! m3 rep sideskjørt og mtech bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 tjaa, men er ikke helt fan av chromgrillen! og har ikke så mange chromdetaljer heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 hva synes folk om denne: eller skal jeg spare pengene og gå for ny front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Syns leppa var nice! Liker også planene dine med tanke på felger og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 men denne M3 rep fronten med rep leppe er heller ikke feil: men samtidig så er ikke mtech med Vorsteiner leppe feil å heller ikke mtech med 3d leppa. men tror jeg liker den øverste best Verden er for full av muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 da har det skjedd noe, jeg har fått på sommerhjula, og montert KW sette og fått det godkjennt i vognkortet, skal skru den litt mere ned fremme, har to cm å gå på kjøpte også noen LED pærer fra dybvik for å ha i tåkelysene, på 11W veldig bra lys planer vidre er å få gjort ferdig det utvendige, så front og side skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Hvor har du kjøpt docingstasjonen, og hvordan er det å montere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 M3 fronten med den øverste leppa ekke feil! Gratulerer med bil! kan bli gromme disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Hvor har du kjøpt docingstasjonen, og hvordan er det å montere det? dockinga kjøpte jeg hos http://specdock.com/ måtte litt lodding og slikt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 M3 fronten med den øverste leppa ekke feil! Gratulerer med bil! kan bli gromme disse takk takk, det må bli m3 fronten, håper økonomien sier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 en bil har du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 en bil har du takk takk, begynner å ta form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Da har jeg bestilt m3 front og sideskjørt kommer i nesteuka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå