PenguiN- Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Er dette Varrstoen felger ? Eller ekte BBS LM ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Er dette Varrstoen felger ?Eller ekte BBS LM ? Varrstoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 perfekt! Har selv kikket på disse da de kommer i veldig gromme dimmensjoner PM meg med total pris evt inkl dekk om du orker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Felgene satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Felgene satt som et skudd ja ble ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 godt nyttår! har fått montert på tåkelysene og satt xenon i de, ellers har jeg fått i orden coilovern fremme med å sette på en ny justeringsring. eller har jeg bare vasket : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Denne var jaggu grom! Her må det følges med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Tøft Men synes du skal gå over til 4300k i tåkelysene. Blått i tåkelys ser litt billig ut etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Tøft Men synes du skal gå over til 4300k i tåkelysene. Blått i tåkelys ser litt billig ut etter min mening. er 6000k nå, ja kan hende det. de passa ikke med ringene og de tror jeg er nede mot 5000k, så mulig jeg går over til led i stede for. skal også inn på eu-ok å da e jo ikke xenon så populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 etter å har kjørt skeiv 5 serie felgene mine på noen isklumper i en tunnel, vi har prøvd å rette de opp, men de er alt for skeiv, så inså at jeg må kjøpe nye felger, valget ble zito WP111 9,5 fremme og bake vurdere også sommerstucket. har tenkt på å sette på orginalfangeren igjen å sette på en leppe foran, hva tror dere? denne er ekstrem da men insprasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 9,5 både fremme og bak? blir godt med strekk foran da Fet den sølvgrå, men liker m3 fronten bedre hvis man skal endre noe i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Du kjører jo akkuratt de samme felgdimensjonene som eg du, både på sommer og vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Du kjører jo akkuratt de samme felgdimensjonene som eg du, både på sommer og vinter farsken, trodde ikke du skulle merke det men kjører 18" på vinteren og ikke 19". samt at jeg skal ha 225/40-18 på vinteren, blir litt masse strekk, men skal prøve det. vet ikke hvor lurt det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Ah, 18" ja, da er felgene rimelig konkav? Nå vet jeg ikke hvordan vinterføret pleier å være oppe i nord-norge, men bør vel gå greit så lenge ikke føret er altfor ujevnt. Mine hakka r har ganske breie sidevegger så det er ikke så mye strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Nice, synes det er mye strekk når jeg kjører 225/40-18 på 8,5" jeg, blir jo massivt med 9,5" da Fete felger absolutt, blir spennende å se montert på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå