ellingz1 Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Møtt bilen din endel ganger i det siste, ser passe slem ut Bortsett fra klistremerket i frontruta som langt på vei ødelegger bilen i mine øyne.. Takk, du som har e30 med svarte felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Har gjort vinterfelgene klar til vinteren som er like om hjørne. Klar til Foliatec Andre lag Ferdig Fikk Valsa mi også i dag, slikt at jeg kunne valse ut fremme, og litt til bake Kunne ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 da har jeg fått beskjed at carbon leppa er på vei i fra us and a. så venter med å montere m3 fronten til jeg har fått leppe å satt den sikkelig på har også bestilt meg nye pærer og side blinkelys, småting vaska å tok bilder i dag med nykamraet, satser på å bli bedre med speilrefleks etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Skikkelig pen bil. Går en lignende lokalt. Vet ikke motor på den, men ser rå ut disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Skikkelig pen bil. Går en lignende lokalt. Vet ikke motor på den, men ser rå ut disse bilene takk takk, hvor er lokalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Fet tralle;-) skal du ha de hjula? Eller er det noen andre i planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Møtt bilen din endel ganger i det siste, ser passe slem ut Bortsett fra klistremerket i frontruta som langt på vei ødelegger bilen i mine øyne.. Takk, du som har e30 med svarte felger? Det er meg ja, så da har du mer å kritisere enn et skarve merke i frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Fet tralle;-) skal du ha de hjula? Eller er det noen andre i planene? takk takk, ja har planer om nye felger til neste sessong, litt usikker, men går å tenker på BBS LM i 19x11 og 19x9,5. replika felger, orginale blir for mye for en stiudent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Møtt bilen din endel ganger i det siste, ser passe slem ut Bortsett fra klistremerket i frontruta som langt på vei ødelegger bilen i mine øyne.. Takk, du som har e30 med svarte felger? Det er meg ja, så da har du mer å kritisere enn et skarve merke i frontruta haha, nei syns den er tøff, elsker e30 og e28 i touring utgaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Skikkelig pen bil. Går en lignende lokalt. Vet ikke motor på den, men ser rå ut disse bilene takk takk, hvor er lokalt? Valnesfjord/Fauske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Skikkelig pen bil. Går en lignende lokalt. Vet ikke motor på den, men ser rå ut disse bilene takk takk, hvor er lokalt? Valnesfjord/Fauske Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 har pynta litt på takracket mitt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker takstativet eller ikke Den valsen du har, er den av merke "Pela" elns og kjøpt på gasolin.no? Jeg kjøpte en sånn, men den er for lang til at jeg får valset hjulbuene foran. Evt. er bilen for lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker takstativet eller ikke Den valsen du har, er den av merke "Pela" elns og kjøpt på gasolin.no? Jeg kjøpte en sånn, men den er for lang til at jeg får valset hjulbuene foran. Evt. er bilen for lav. hehe, nei klarer ikke å bestemme meg jeg heller, men ser ikke så værst ut IRL jeg klarte akkurat og valse foran, men din er kanske litt lavere en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 enda ett bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå