Øyvind L. Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Været er jo 50/50 nå. Yr melder sol og Storm melder regn. Blir spennende:-) Kommer nok, men blir 316 hvis regn. Må jo komme noe rust også på treffet:-) Må du gi deg Øyvind, er jo godt å få fukta foringan på Ringraceren!! Den har ikke noe særlig med foringer , den liker ikke vann og jeg liker ikke å vaske den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Hehehe Du har bare å stille med den, hvis ikke sier jeg til alle hvor du bor og hvor den står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Hehehe Du har bare å stille med den, hvis ikke sier jeg til alle hvor du bor og hvor den står Men det er vel ikke så vanskelig å finne ut hvor jeg bor hvis man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hurra for regn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Klokkeslett og adresse? har ikke peiling hvor det ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Klokkeslett og adresse? har ikke peiling hvor det ligger Etter hva jeg har fått med meg skal vi møte på glattkjøringsbanen i kristiansand kl 14.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Fra kl 14.00 og utover. Skibåsen 25 Kristiansand. Ligger i Sørlandsparken (skiltet fra E18) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 forbanna regnvær!!! Tipper folk deler seg i to i dag noen går under tak, og resten tar med paraply og går på glattkjøringsbanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hvor menger folk seg? Sitter i en rød e34 touring ved kanten mot glattkjøringsbanen.. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hvor menger folk seg? Sitter i en rød e34 touring ved kanten mot glattkjøringsbanen..Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Sto på FB at det står noen i p huset med Mcdonald i senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Bilder legger jeg i hovesak ut her: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 126&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 noen som tok bilder? legg ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 jårple tog noen an legge vel ud snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 har oppdater med endel bilder nå... kommer nok flere senere www.facebook.com/SBOfoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 pøs på med bilder sondre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå