Reodor Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Har en e39 med disse feil, Abs lampe lyser, byttet nettop h sensor grei i 4 dager men lampe lyser igjen. Airbag lampe lyser blinker til noen ganger ved bruk av vindusheiser. Ellers lyser den konstant, feil kode i dør men klarer ikke å slette den. Radio virker ikke. Klokke lyser. Crusecontroll er ute av drift. Hornet med div knapper virker ikke. Alle sikkringer er sjekket. Sentral låsen er ute av drift når den fjærnstyres fra nøkkel men ikke i dør. (FIKSET) Noen med gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Sjekket batteriet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Prøv og opne sminkespeilet på passasjer siden, og se om det skjer noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Om det er Touring (stv) du har, kan brudd/overledning i kabel strekket mellom bakluke og karosseri gi ulogiske symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Så og si veldig sikker på at det er sluttstykke på tenningen din. se he http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=164766 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Prøv og opne sminkespeilet på passasjer siden, og se om det skjer noe da. fruen lurer på hva jeg skal, ser meg selv i speilet, noe annet skjer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Prøv og opne sminkespeilet på passasjer siden, og se om det skjer noe da. fruen lurer på hva jeg skal, ser meg selv i speilet, noe annet skjer ikke. Radioen bruker ofte og virke igjen og kupe lyset kommer på om tenningslåsen er dårlig. Kan jo sikkert være dårlig uansett men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Prøv og opne sminkespeilet på passasjer siden, og se om det skjer noe da. fruen lurer på hva jeg skal, ser meg selv i speilet, noe annet skjer ikke. Radioen bruker ofte og virke igjen og kupe lyset kommer på om tenningslåsen er dårlig. Kan jo sikkert være dårlig uansett men.. Slå på lyset til sminkespeilet og se om rare ting sjer , i tilfellet så er det en sterk indikasjon på sluttstykket i tenningslåsen ( jeg demonterte og pusset kontaktene med fint smergelpapir ) funket som ett skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Får gjøre en test til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lyser kommer jo på automatisk.. Så da ser jeg ikke vitsen i og repetere det jeg har skrevet........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Har ikke noe lys der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Har ikke noe lys der. Hm, trodde alle hadde det jeg Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Poenget her er vel att de fleste tror du har en Tenningsbryter feil som er vanlig , ofte så får en merkelige syptomer når en slår på sminkespeil lys Uansett , det du lett kan måle er spenning ut på LILLA ledning (ikke tenk på pila i bilde men se øverste ledinger ) på selve tenningsbryteren under rattstammen, for enkelhetsskyld mellom 12-14V Spenningen skal være den samme som inn på de tre tykke røde på midtrekka Viss du har lavere spenning på den LILLA enn de tykke røde så har du spenningsfall i bryteren og den er defekt. Se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Takker skal sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Poenget her er vel att de fleste tror du har en Tenningsbryter feil som er vanlig , ofte så får en merkelige syptomer når en slår på sminkespeil lys Uansett , det du lett kan måle er spenning ut på LILLA ledning (ikke tenk på pila i bilde men se øverste ledinger ) på selve tenningsbryteren under rattstammen, for enkelhetsskyld mellom 12-14V Spenningen skal være den samme som inn på de tre tykke røde på midtrekka Viss du har lavere spenning på den LILLA enn de tykke røde så har du spenningsfall i bryteren og den er defekt. Se bilde Var det jeg sikta til med og opne sminkespeilet, regnet med at alle hadde lys der. Det med og måle den lilla ledningen var ikke dumt. Det viste jeg ikke, men kan ver meeeget greit å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå