Gå til innhold

Min første Bmw E90! vinter bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går fremover her ja, og gratulerer med felger :) Om du ser litt bak i tråden til min E91 så hadde jeg sånn svak toning på lyktene i fjor sommer :)

jah, går fortere fram enn jeg trudde det kom til å gjøre :)

så på det, så bra ut det! men igjen har du lysere bil, og litt lysere toning enn det eg har bestilt tror eg.

så vetsje om det blir for mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då e felgene kommet på bilen :D ser den trenger senk, så får se med engang eg får penger til det :)

bilen spinte med de dekkene på og :P men når eg hadde fult rattutslag og spant, så stoppet igjen hørte eg en høy lyd fra servoren. akuratt som når du står i ro og har fult rattutslag så øker turtallet litt. men varte i en 20 sek så ga det seg. er pga servoen jobbet hardt sant? må bare bekrefte det. var make på en e46 eg prøvde.

ble ikke verdens beste bilde :P men får duge, e iphone og dårlig lys sin skyld :P

78rzrhq79ifinz34wlfb.jpg

rvnk2tadw2yioujblofu.jpg

ps, har nyrene på badegulvet for litt herding etter noen strøk med plasti dip. og sier bare fy faen for en genial lakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut :D

trenger senk sårt ja, hehe

senk og spacing ja!

håper på det dukker opp noen bursdags penger som kan dekke det :) men først må den eu godkjennes..

edit: har hatt en lengre tur i dag, nerere 4 timer, og merket litt vibrasjon i rattet i 80 + så lurer på om det e dårlig avbalansering av gs? eller bare at det sporer? kjentes ikke ut som sporing.

og andre ting eg merket var når eg stod i ro skulle feks svinge rattet inn for å rygge, så var det en del tyngre å vri rattet, er fordi 225 dekk har større kontakt flate? merket ikke noe i fart/turtall

ellers storførnøyd :D første skikkelige tur med bilen, sitter perfekt på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

siden det er veldig lite respons her, får jeg vell komme med en liten oppdatering :)

som sakt lappen er bestått og bilen blir brukt en del no :) så hold øynene åpen på Bergens veiene :P

får lønn i morgen (les: fredag) og det avgjør om jeg kjøper nye angel eyes lykter :) sotingen til lyktene e kommet så venter egentlig bare på å se om eg kjøper lyktene, + eu kontroll som jeg tenkte å ta neste uke :)

ellers skal jeg få kjøpt nye slange klemmer og ny servo olje nå veldig snart, så jeg kan få se om servoen har lyst å være tett :)

ligger med et bilde som er blitt redigert til "den store photoshop tråden" ser det blir bra med mørke lykter og senk, men må ha tysker stuken!

mpsoorx6k4rt0pejbzxz.jpg

ting som e gjort med bildet e

senket

soting av side ruter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra med senk. Men hvis du skal ha den lik som på photoshopbildet må du ha mye mer enn 35/20 senk eller hva det var du nevnte ;)

Er det ikke angel eyes originalt på lyktene dine?

Edit: Det er sykt lite respons på forumet for tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kommentere jeg :-P

Synes du har fått en bra look på bilen. Veldig fin høyde og pene hjul. Hadde det vært min bil hadde originalgrillen kommet på igjen. Synes det blir så trist og kjedelig i fronten på en mørk bil. På lysere biler synes jeg det er greit med sort grill.

Edit: Ser jo nå når jeg leser litt nøyere at det var PS høyde på bilen din :lol: Men da vet du i alle fall hvor lav den skal bli :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra med senk. Men hvis du skal ha den lik som på photoshopbildet må du ha mye mer enn 35/20 senk eller hva det var du nevnte ;)

Er det ikke angel eyes originalt på lyktene dine?

Edit: Det er sykt lite respons på forumet for tiden :P

den skal nok bli høyere i ræven enn på photoshop bildet. er usikker på om jeg skal kjøpe justerbare eller bare fjører. men får komme når pengene nermer seg igjen :)

er nok bare helt vanlige halogen lykter, Angel eyes kom ikke på bilen før de lagde LCI modellen.

Jeg kan kommentere jeg :-P

Synes du har fått en bra look på bilen. Veldig fin høyde og pene hjul. Hadde det vært min bil hadde originalgrillen kommet på igjen. Synes det blir så trist og kjedelig i fronten på en mørk bil. På lysere biler synes jeg det er greit med sort grill.

hehe bra det :)

Bra med noe negativt og ;) etter min smak syntes jeg svart grill var "må ha". føler fronten blir så snill i blikket med chrome detaljer. men no har eg lakkert med plasti dip så vist jeg mot formodning engang skulle ombestemme meg e det bare å rive det rett av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...