Gå til innhold

Hawkon88's e91 320d mtech- 19" le mans


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får vel lage en liten tråd om e91en min.

Jeg kjøpte den i desember og er meeget fornøyd.

Fargen er lemans-blau

Utstyr:

Mtech

177hk orginalt fra fabrikk

aircondition

Navi skjerm

bluetooth

handsfree

coupevarmer med timer

keyless-go

pdc

xenon og adaptive kjørelys (derfor også angeleyes, selvom det ikke er en LCI modell)

sotede ruter

iso-fester i baksetet.

Det som er gjort med bilen er:

LaminX film på frontlykter

Performance nyrer

Blackline baklykter

GS "goldline" BBS lm kopi felger. 19" 235/265 dekk.

Kosmetiske oppgraderinger jeg har lyst på er en ekstra lippe framme, carbon diffusor, et lite "påbygg" på spoileren på bakruten, soting helt fram, 4dobbel eksos og senkeskåler/coilovers.. Hvor mye av dette som blir prioritert er jeg usikker på, da jeg syns bilen er ganske kjekk som den står nå..

Dinitrolbehandling og full detailing skal bli gjennomført i løpet av sommeren håper jeg.

800xh08t7x6c5j7zn1z0.jpg

g2mte2jdswby396axo6f.jpg

5v68bgbrqcqd33k1hrkg.jpg

m0k1ecro1qgy3upftedk.jpg

mnivwk6k372b4k1693k9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var ikke helt heldig å bruke ipaden til en photoshoot nei, men bilen ser bra ut og klar for vår!

Har egentlig ikke tenkt over at dee tåkelysene/grøftelysene lyser så sterkt i forhold til parklysene, men det sitter jo 55w pærer i de tåkelysene, så da blir det jo så. Kanskje det ble ekstra tydelig i ipad-kvalitet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har nok noe med at jeg har linsen på høyde med grøftelysene også. At de virker skarpere da. ellers har bakfelgene begynt å flasse i klarlakken 2mnd etter at de kom på bilen. har sendt bilder til morgan på gs, så får de hva de tilbyr meg. tenkte forresten på å space felgene ut litt også.. Tror det kunne blitt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han syns jeg byttet felt for seint når jeg lå i venstre felt og skulle av til olsvik.. Idiotisk av meg egentlig, da jeg visste om politibilen, men kom på i siste sekund at jeg skulle til haakonsvern..

"slapp unna" boten på 5200, men satt igjen med den på 3700. Bare glad for at jeg ikke fikk siste prikken i kisten da jeg har 7 fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, er jo selfølgelig min egen feil, men har alltid hatt biler som er lagt for autobahn, og kjører over 30k i året. I en kombinasjon med utolmodighet- så er det hvertfall sånn situasjonen er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...