Gå til innhold

Karosserideler fra koed


Olan
 Share

Anbefalte innlegg

Er varierende kvalitet.

Byttet forskjermer på en kompis sin E46, der var ene siden bra mens andre siden krevde endel arbeid.

Mener å huske at det var to forskjellige produsenter også, men skal ikke si det sikkert. Var ihvertfall kina greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at uoriginale karosserideler er av dårligere kvalitet enn originale. Skal du ha bilen lenge, vil jeg anbefale originale. Uoriginale karosserideler er i de aller fleste tilfeller i mykere og tynnere stål enn originale, ruster fortere og har litt så som så passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gliper er 100% rette, skjermen står ikke lengre ut eller inn enn den originalt skal, alle linjene passer perfekt og skjermen gikk rett på uten banking og bøying under montering?

Som jeg sa, i de fleste tilfeller er ikke passformen så bra. Kjøpte uoriginale framskjermer til E30n fra koed, de trengte noe jobb for å se bra ut, i tillegg til å virke veldig trange under monteringen. Glipe mellom skjerm og dør/panser var mildt sagt ujevn, linjene passet ikke helt, skjermen sto for langt ut i bakkant og var av noe grusomt tynt stål. Jeg kastet de og kjøpte heller rustfrie, brukte originale. Angret ikke på det.

Jeg betaler heller det lille ekstra for den høyere kvaliteten og for å slippe alt ekstraarbeidet med tilpasning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...