Gå til innhold

S: Grill, rattkåpe, bunnpanne, spacere++til E30,E34 & E36

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Har en komplett bunnpanne til salgs som skal passe E36 M50B20 motoren, da den ikke passet på min E34. Kjørecomputeren er original og passer 5-serie med liten computer fra før av. Les også mine 2 andre annonser. Har også verktøylokk til E30, pluss orange blinkers som passer disse modellene, pluss diverse annet, som rattkåpe, øvre og nedre, til E30 og venstre + høyre side grill og nyrer, chromramme pluss lykter til 5'er, 1988 - 1995. Dette må bort, kom med bud.. :)

Kjørecomputer er solgt!

Har også 4 stykk universale spacere.. Pris: ?,- kr.

Bilder:

20120305_160820.jpg

20120305_160856.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også radiator. Motor går for 800,- ved henting: Har også en E34 M50B20-motor, (2,0 24V) nesten komplett, med unntak av gearkasse, clutch, svinghjul, servopumpe, bunnpanne, oljepumpe og oljesil, som skal ha gått ca. 131.000 km. Ser tørr, hel og fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pris har du på den kjørecomputeren? Og vil den eventuelt passe i min 94 E34 med liten computer.

Vil tro det, egentlig.. Ser for meg 600,-, ca, har fått et bud fra en allerede, men.. Tror den passer din, ja, i og med at du da har opplagt ledninger for det, noe ikke jeg hadde. Send meg pm, du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor har også DEFA blokkvarmer. Har også tatt av kamakselsensor, til eget behov. 400,- ved henting, ellers så går motoren i metallcontainer, da,jeg dessverre ikke kan ha den lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...