Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Har en komplett bunnpanne til salgs som skal passe E36 M50B20 motoren, da den ikke passet på min E34. Kjørecomputeren er original og passer 5-serie med liten computer fra før av. Les også mine 2 andre annonser. Har også verktøylokk til E30, pluss orange blinkers som passer disse modellene, pluss diverse annet, som rattkåpe, øvre og nedre, til E30 og venstre + høyre side grill og nyrer, chromramme pluss lykter til 5'er, 1988 - 1995. Dette må bort, kom med bud.. Kjørecomputer er solgt! Har også 4 stykk universale spacere.. Pris: ?,- kr. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Motor, komplett, med unntak av servopumpe, gearkasse, clutch, svinghjul, bunnpanne, oljepumpe og oljesil.. Bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Opp, noen som trenger bunnpanne til E36, og blinkerslykter pluss originale baklamper og kurvelys til E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Har også radiator. Motor går for 800,- ved henting: Har også en E34 M50B20-motor, (2,0 24V) nesten komplett, med unntak av gearkasse, clutch, svinghjul, servopumpe, bunnpanne, oljepumpe og oljesil, som skal ha gått ca. 131.000 km. Ser tørr, hel og fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hvilken pris har du på den kjørecomputeren? Og vil den eventuelt passe i min 94 E34 med liten computer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Hvilken pris har du på den kjørecomputeren? Og vil den eventuelt passe i min 94 E34 med liten computer. Vil tro det, egentlig.. Ser for meg 600,-, ca, har fått et bud fra en allerede, men.. Tror den passer din, ja, i og med at du da har opplagt ledninger for det, noe ikke jeg hadde. Send meg pm, du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Motor går nå for 500,-ved henting.. Må bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Motor har også DEFA blokkvarmer. Har også tatt av kamakselsensor, til eget behov. 400,- ved henting, ellers så går motoren i metallcontainer, da,jeg dessverre ikke kan ha den lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Oppdatering: Kjørecomputeren er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Da er de siste fine delene på motoren plukket av, til eget bruk, og motoren kastes, dessverre. Synd for ingen handlet! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Opp, må bort, kom med "hvilken som helst" pris! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33728856 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Må fortsatt få vekk dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå