AreStorholm Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hei, kjøpte meg en 2009 Mod 318d med det oppgraderte stereoanlegget ( som jeg fikk fortalt. Har IKKE PEILING på bmw.) Står BMW Proffesional på spilleren. Er bare 4 høytalere jeg kan se. 1 i hver førerdør og 2 i hatthylla bak. 1 eller 2 Sub(ber) under sete(ne)? De tåler høy lyd men med en gang det kommer flere toner på en gang (Bass og mellomtone) så vrenger de i dørene. Stiller og tukler med den enkle equalizeren på spilleren, til ingen nytte. Trodde BMW skulle ha bedre enn dette, siden nyere Audi og Volvo (som jeg har vært borti) har fantastiske originale anlegg. Noen som kan referere til noe jeg kan sjekke dette opp imot? Vet ikke av noen i området her som har en slik bil. Holder til i oppdal. Kom gjerne med innspill om deres erfaringer rundt dette! Takk på forhånd! =) -Are Storholm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 BMW sine anlegg som er på entry level er dritt. Sånn er det bare. Hvis du kun har en i hver dør og to i hattehylla har du ikke oppgradert anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreStorholm Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 BMW sine anlegg som er på entry level er dritt. Sånn er det bare.Hvis du kun har en i hver dør og to i hattehylla har du ikke oppgradert anlegg. Hva står proffesional for da? Høres dumt ut for min del ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Det er nok en litt "utvidet" spiller. Har ingenting med høyttalerene å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 BMW sine anlegg som er på entry level er dritt. Sånn er det bare.Hvis du kun har en i hver dør og to i hattehylla har du ikke oppgradert anlegg. Hva står proffesional for da? Høres dumt ut for min del ;p Professional og business er de spillerne du får og det er bare litt forskjell på spillerne og hva de spiller av formater og hva du har av innstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Professional er vel selve spilleren. Min E91 har diskant og mellomtone i dørene forran, to subber forran, senterhøyttaler i dashbordet, to (?) element i dørene bak og to i taket bak. Dette er oppgradert anlegg, men ikke HK. Jeg ble veldig positivt overrasket over dette anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Jeg har Harman Kardon i min E46, og dette er _litt_ (les : veldig) bedre enn det originale business anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreStorholm Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Okey, føler meg litt snytt av selger her nå. Lyden er crappy, så noen tips til hvordan man kan oppgradere "opplevelsen" Blir nok dyrt, men vurderer sterkt og slenge inn en Slim sub, og montere skikkelige delefiltre på høyttalerne. Erfaringer på det området? Takker for alle tips og triks! =) Latterlig og kalle spilleren for "professional" når det ikke er mere en 2 innstillinger av lyd og ikke USB/ipod docking engang.. Mp3 er jo ut datert på cd'ene iværtfall. Men med disse høyttalerne så blir det vel nok med 128kbps i streaming. bah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 kjøp deg noen nye element til og begynne med Bytt ut spilleren med feks en dynavin. De orginale elementene er veldig tilpasset orginal spiller, så du kan risikere og gjøre vondt værre med å sette på delefiltre. Om jeg ikke tar helt feil så er orginal elementene på 2 ohm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå