gl_sollid Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Hei. Er på utkikk etter "m5 speil" til min E61. Har ikke setememory, og bilen er en 2005 modell. Noen som har oversikt over hvor det er billig og kjøpe dette, og hva prisen eventuelt ligger på?
HMW Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Der får du mye dritt... selv fant jeg hos koed, men har ikke fått meg til å bestille enda. Det er dyrt, men tror det vil bli handel snart likevel. De originale begynner å bli stygge.. altså i lakken og innfestinga. Dog er de jo skikkelig stygge originalt uansett. Blir med å handler om du får en god pris. Husker forresten at de bad meg skru av mine for å sjekke hvilken plugg jeg hadde for de var usikker ettersom det er en 06 registrert i 05.
awt Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Jeg ville kjøpt originale, gjerne brukte for å få det billigere. Ved å følge med litt på eBay trenger ikke prisen å bli avskrekkende.
HMW Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Enig, bare pass på at det blir riktige typen. Er ihvertfall to forskjellige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå