haavard Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Fake splits.. gtfo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Ser ikke helt problemet.. Gromme felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Drar fram denne jeg. Noen som vet hva disse felgene veier kontra ekte rs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Bumper for flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Stakkars flotte 6ers, som må drasse rundt på fake hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Har noen replica felger på 3 serien. Det er ikke gs felger men noen jeg har kjøpt fra England. Er fra http://www.bmautosport.co.uk/ De fungerer helt greit til prisen man betaler for de. Bak er kanten på 4" da er felgene 10" brede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Stakkars flotte 6ers, som må drasse rundt på fake hjul. Ta det med ro Yngve, det står i påvente av andre felger. Tviler på at bilen lider noen nød med 1,5 sesong på fake hjul. Det er i værste fall 7000km kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Stakkars flotte 6ers, som må drasse rundt på fake hjul. Ta det med ro Yngve, det står i påvente av andre felger. Tviler på at bilen lider noen nød med 1,5 sesong på fake hjul. Det er i værste fall 7000km kjøring. Den er så org å fin, at vært bedre med stål felger i vente Blitt så gammel at, fake hjul på gamle biler, blir helt feil i mine øyne. Herjes i stykker på bane, og på slitene E36 er dem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Endte med at jeg kjøpte meg ett sett med disse, i 8+9*17 Jeg er veldig fornøyd med de Skulle selvfølgelig helst hatt ekte rs'er, men for de som ikke er stinn av gryn syns jeg disse er et veldig bra alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 her er bilen min med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 8+9 x 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 tror nok gs har solgt masse av disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Fin bil, joamikk Syns disse felgene er kjempetøffe jeg, folk får heller klage så mye de vil over at de er fake, det driter jeg i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå