///M85 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 http://p3.no/dokumentar/politi-og-raaner/#Provosert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Digga E36en på første bildet med grillnyrene opp ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Tatt i mitt distrikt de bildene der Og dokumentaren for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Burde ta hintet etter å ha mistet lappen 6 ganger! Men er noe enig at ved ett bane tilbud, som er åpen sent på kveld hver helg, så vil det foregå mindre grisekjøring på veiene. Personlig er det ikke så alt formye grisekjøring her jeg bor, men det finnes noen enkelte steder der deter ganske ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Småflaut.. jeg vil ikke bli assosiert med driftingmiljøet, jeg er råner. Vinklinga er jo helt på trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Digga E36en på første bildet med grillnyrene opp ned haha +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Mange ungdommer i ulike råne-og gatebilmiljøer ser helst at de får egne baner å kjøre på. For hva kan det vel skade at bilentusiaster får holde på som de vil på et avgrenset område? Gustav Smedal, rådgiver i Trygg Trafikk mener at dette ikke har noe for seg. - Ingen undersøkelser viser til at kjøring på bane gir mindre ulykker. Man kjører jo gjerne fort til og fra slike baner. Kjøring på bane gir gjerne en falsk følelse av økt trygghet og sikkerhet, mener Smedal. Litt av en dust han der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Småflaut.. jeg vil ikke bli assosiert med driftingmiljøet, jeg er råner.Vinklinga er jo helt på trynet. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Gustav Smedal, rådgiver i Trygg Trafikk mener at dette ikke har noe for seg. - Ingen undersøkelser viser til at kjøring på bane gir mindre ulykker. Man kjører jo gjerne fort til og fra slike baner. Kjøring på bane gir gjerne en falsk følelse av økt trygghet og sikkerhet, mener Smedal. Litt av en dust han der. Jeg kan vel si at jeg er litt rufsete på kjøringa ellers, men til og fra baner går det alltid pyntlig for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 - Ingen undersøkelser viser til at kjøring på bane gir mindre ulykker. Jeg lurer på om det i hele tatt finnes noe undersøkelser av noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 - Ingen undersøkelser viser til at kjøring på bane gir mindre ulykker. Jeg lurer på om det i hele tatt finnes noe undersøkelser av noe sånt? jeg er nå hvertfall relativt sliten av sladding på veien etter ei helg på gatebil så det hjelper nok en god del, tviler på att di har undersøkt om det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 De ser sikkert for seg Toyota Supra og Nissan Skyline med lastebil-turbo, på vei over fjellet for å dra på Gatebil. I mach 3 såklart. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 vil ikke påstå at han som har mistet lappen 6 ganger ikke er noe godt eksempel for å "fremme" råne (og driftingmiljøene.) Han setter det i bare enda verre lys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 - Ingen undersøkelser viser til at kjøring på bane gir mindre ulykker. Jeg lurer på om det i hele tatt finnes noe undersøkelser av noe sånt? Om det gir mindre ulykker eller ikke spiller vel liten rolle, da de som liker å drive med motorsport/kjøre gris gjør det "uansett". Det essensielle er at utøverne er villige til å ta risikoen uansett hvor utøvelsen finner sted. På en egnet arena for motorsport, er de involverte i eventuelle ulykker der frivillig, og har akseptert risikoen.. Konsekvensbegrensning med sandfeller etc. er også noe å tenke på. Å kjøre av veien er en ulykke om det er på bane så vel som langs landeveien.. Forsjellen er konsekvensene av å kjøre av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Noen som husker hva den "råne musikkvideoen" heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå