tommyheimberg Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Har trua jeg:-), noe utenom det vanlige pga tror det blir kult!) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
scoot Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Team stance-haters har ankommet, velkommen skal dere være. Blir fett, kjør hardt.
merali Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Team stance-haters har ankommet, velkommen skal dere være.[ Bilde ] Blir fett, kjør hardt. hahahah, takk
APedersen Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Dette er latterlig gromt, og samtidig ler jeg til dem som ikke liker dette Som du sier er det ingen som har gjort noe slikt med E21, så kjør på!!!
SpiXi Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 gromt fete felger du har fått på er vel bare en runde med teip som går på de vel
merali Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Takk! har bestilt ny clutch (igjen), og dekkene er i norge. har bestilt 45 profil joamikk, krymper sikkert litt pga. strekken... så nå begynner fitmenten å nærme seg! så nå har jeg begynt å dreie spacere. selvgjort er velgjort, vel? er 8mm brede
APedersen Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Tøft Vanskelig å lage spacere? Er vel litt tricky å få hullene helt 100%?
merali Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Tøft Vanskelig å lage spacere? Er vel litt tricky å få hullene helt 100%? Ta seg god tid... så blir drt bra
fizn Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Hvorfor ikke hatt litt mer gods, så gjort det sånn halvferdig i benken først. Da hadde vertfall alle hullene vært helt systematiske i forhold til de andre du lager. Deretter fått det balansert i benken igjen, så stukket av en etter en. Er slettes ikke noe dreier, bare drevet litt med det på skolen. Så var bare en liten tanke fra min side.
merali Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 du vet HR har 8mm spacere til E30? Hehe, det har jeg faktisk ikke sjekket i det hele tatt! ville lage de selv, syns det er morro Teoretisk sett så skal boltsirkelene bli helt paralelle, mtp diameter utvendig er lik, og toppsleiden blir låst når den første biten har målet den skal ha. Så da er det bare opp til meg å passeren ossen resten blir
APedersen Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Men er vel ikke vanskeligere enn at på 5x120 er det 12cm fra center i hull til center i hull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå