tommyheimberg Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Rått! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bmwmaxi Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Hadde bruk slange på de hjula for sikkerhets skyld.
fanqua Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Haha tøft! drøyt er det, men det er jo litt av moroa
matsi Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Rått Behold lyktefilm på det passer bilen, hadde vært kult med lyktepussere også bare å pøse på med bilder!!
BMW E30 325 Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Lykt pussere hadde vært kult! Litt voldsomt som for meg, men all cred til deg, syns det er kult å se noen ta det helt ut. Ser ut som du er nevenyttig også, å det er jo bra;)
Haakjin Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Haha, artig at noen drar den sålangt ja! Du har jo airbags også, så du kan jo kjøre slik du vill. kanskje det står fra før, men specs på dekk/felg? Det er jo ''bare'' en E21 320, finnes flere av de Ikke at jeg synes du rasserer i det heletatt da..
Mikael-B Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Holy crap!!!Er det luft i de dekka nå??? Skal du ha det slik? ja, det er luft i de. vet egentlig ikke om det blir sånn for godt, må se hvordan det blir å kjøre med det. har prøvd med såpevann, så det holder hværtfall tett. Bilen er kule den, men passer ikke med de gula lysa. takk! har lurt på ta av folien, og få på lyktepusserne igjen.. klarer ikke bestemme meg! Dekka dine vil nesten garantert ikke holde tett når du først får vekt på dekka, og får rulle en stund på de. Har hatt en god del felger med like mye og mindre strekk, og nesten alle av de har lekket litt luft. Sånn typ at dekket er tomt innen 3 dager.
Pedi Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 En kommentar/spørsmål... (NB! Selv om dette er AntiStæææns-Pedi som spør, så er dette verken kritikk eller anti-Stance osv...) En ting er nå heeeelt sikkert, det er dødsfett med så breie felger bak på E21. Helt fantastisk med sååå brei kant på felgene... Siden du nå allikevel er begynt å massere hjulbuene, hvorfor ikke sette på skjermbreddere og noen breiere dekk (type 255 eller breiere) - og få hjul/dekk inni hjulhuset... Hvor rått hadde ikke DET vært, med den senkemuligheten som du har?????? Tenk deg det synet bakfra, med så breie felger og like breie dekk - måtte jo vært helt enormt stilig.....
M|Fjeld Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Enig med Pedi'n. Skjermbreddere, breiere hjul og få det på håret innafor hjulbua!
SpiXi Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 +2 på pedi sin komentar her:) da jeg syntes breie felger med breie dekk er kult:) kan ha litt strekk da men detta var jo helt sykt men er du som bygger bilen og dette blir nok sikkert grisekult uansett
merali Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 takk! Hadde bruk slange på de hjula for sikkerhets skyld. det er kansje ikke så dumt, det! hahah. Rått Behold lyktefilm på det passer bilen, hadde vært kult med lyktepussere også bare å pøse på med bilder!! pusserene ligger nylakkert og komplette, klare til montering! men jeg vet ikkeee... En kommentar/spørsmål... (NB! Selv om dette er AntiStæææns-Pedi som spør, så er dette verken kritikk eller anti-Stance osv...)En ting er nå heeeelt sikkert, det er dødsfett med så breie felger bak på E21. Helt fantastisk med sååå brei kant på felgene... Siden du nå allikevel er begynt å massere hjulbuene, hvorfor ikke sette på skjermbreddere og noen breiere dekk (type 255 eller breiere) - og få hjul/dekk inni hjulhuset... Hvor rått hadde ikke DET vært, med den senkemuligheten som du har?????? Tenk deg det synet bakfra, med så breie felger og like breie dekk - måtte jo vært helt enormt stilig..... Takk. det hadde vært drøyt! tenker du typ 02 turbo breddere eller? men jeg vet ikke, nå er den jo ganske clean, jeg har ikke ferdigheter til å bake inn de bredderene vakkert i skjermen. eller, jeg har aldri gjort det før. men jeg har tenkt på det, hadde vært utrolig tøft! http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=bmw+e21+flares&_sacat=0&_from=R40
Tare Jansen Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Tenkt deg om dekket slipper felgen a? Er ikke like pene felger etterpå da;) Tor faktisk ikke jeg har sett SÅ mye strekk før! Kan du ikke montere pusserne å ha på filmen? Om filmen blir slitt får du ny av meg (i hvem farge du vil tom).. Men at bilen kledde de felga er det ingen tvil om, perfekt ;o
kaeiko Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Hvor mye trykk kjører du i dekka? blitt helt rå den bilen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå