merali Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Heheh! Inntil videre så blir den så her. Liker looken på den nå har egentlig ikke så mye tid til overs om dagen, så får ikke holdt så mye på med den her heller....
merali Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 fet den der og! er jo den stancen man skulle gått for ifølge de her inne. syns helt ærlig at poke ser bedre ut. bilder fra østfoldmønstringa, 1mai.
HaaJeHaa Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Nyyyyydelig! Må jo være bimmers mest deilige bil! Bilen skriker etter tidsriktige skilt!
NBCustom Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Latterlig rå! Skikkelig verst! En stund siden jeg så denne sist, og den har jo blitt seksuell!
merali Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Nyyyyydelig! Må jo være bimmers mest deilige bil!Bilen skriker etter tidsriktige skilt! Tusen takk! Bildene gjør bilen finere... så det er mye igjen for å få bilen i den standen den fortjener å være ii. Men det skal skje! Skilt og nye skiltrammer blir bestilt på onsdag Latterlig rå! Skikkelig verst! En stund siden jeg så denne sist, og den har jo blitt seksuell! Tusen takk! God motivasjon!
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Får lyst til å bare drite i begge E30ene å starte med E21 hver gang jeg ser denne! Meeeget bra inspirasjon!
ealoken Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Gratulerer med 1 plass på BMW utstillingen på Gatebil Bilen er meget pen og fortjener virkelig all den creds som blir gitt
merali Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Tuusen takk alle sammen! Utrolig morro 1plass bmw ja... hadde aldri forventet det! På tide å holde på litt igjen, sa har kjøpt nytt anlegg. Cdspiller på plass! Marshall 10" gitarforsterker, strippet innvendig, limt på nytt med alpine 10"sub. Husker ikke navnet. Syns den passet med rattet. Må klarlakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå