Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var da jeg tørket bilen med microfiberhåndkle jeg merket at den løsnet :) Du får ikke høyglans shadowline slik som originalt med shadowline med plastidip, den er matt i fargen.. Mulig man får en slags plastidip klarlakk også, det aner jeg ikke :P

Akuratt. Tror det er matt lakk han har kjøpt ja, verdt et forsøk! Er jo bare å riva av hvis det blir stygt :)

Skrevet

Har plastidip shadowline på touringen min nå, og du må passe på når du vasker, har løsnet litt småsteder hos meg, så blir noe annet nå til våren ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet

Da var senterne, innertønner og et par andre småting levert til lakkern! Fargen på senteret blir en Ford farge faktisk ;p Og jeg har ikke engang fått sett den, så håper på at det blir bra :) Stoler på lakkerern!

Får de til uka, så da blir det å skru alt sammen og tette det, så legger jeg på dekk etter 2 uker ca for at lakken skal få ligge litt urørt :)

Skrevet

Faaaeen, fikk tlf. fra lakkerern at den ene tønna hadde en liten sprekk, felgen kunne brukes men mulig den vil lekke litt luft.. Noen som vet om det går å sveise dette uten å måtte rette felgen? Isåfall får jeg vel ryke på enda en smell å bestille en ny tønne....... Blir dyyyre felger detta gitt!

Skrevet

Ja, jeg bestemte meg først for å kjøpe ny tønne. Men den ble plutselig veldig dyr, så jeg går for sveising nå. Så skal jeg investere i en ny tønne til neste sesong om den holder :) Har ordnet en med laaang erfaring som skal sveise i morgen, som har gjort slike jobber før. 650,- ca kommer det på. Er det fair pris?

Skrevet

kom deg til oslo, så tar oslo felgretting seg av det ;) der får du også clube30meet-rabatt ;) han har ordentlig god peiling!

edit: ser du har fått en bedre pris enn det han gir, så havner vel på det samme med rabattene. Gå for han du har du, så blir det nok bra :)

Skrevet

Ja, men det er uten retting da, så jeg krysser fingre og tær for at felgen ikke har noen skjevheter. I værstefall at det kan fikses med noen gram lodd. Isåfall får jeg vel kjøpe ei ny tønne om den er for ille. Satser på å kunne skru de sammen iløpet av neste uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...