Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Var da jeg tørket bilen med microfiberhåndkle jeg merket at den løsnet :) Du får ikke høyglans shadowline slik som originalt med shadowline med plastidip, den er matt i fargen.. Mulig man får en slags plastidip klarlakk også, det aner jeg ikke :P

Akuratt. Tror det er matt lakk han har kjøpt ja, verdt et forsøk! Er jo bare å riva av hvis det blir stygt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plastidip shadowline på touringen min nå, og du må passe på når du vasker, har løsnet litt småsteder hos meg, så blir noe annet nå til våren ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var senterne, innertønner og et par andre småting levert til lakkern! Fargen på senteret blir en Ford farge faktisk ;p Og jeg har ikke engang fått sett den, så håper på at det blir bra :) Stoler på lakkerern!

Får de til uka, så da blir det å skru alt sammen og tette det, så legger jeg på dekk etter 2 uker ca for at lakken skal få ligge litt urørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faaaeen, fikk tlf. fra lakkerern at den ene tønna hadde en liten sprekk, felgen kunne brukes men mulig den vil lekke litt luft.. Noen som vet om det går å sveise dette uten å måtte rette felgen? Isåfall får jeg vel ryke på enda en smell å bestille en ny tønne....... Blir dyyyre felger detta gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bestemte meg først for å kjøpe ny tønne. Men den ble plutselig veldig dyr, så jeg går for sveising nå. Så skal jeg investere i en ny tønne til neste sesong om den holder :) Har ordnet en med laaang erfaring som skal sveise i morgen, som har gjort slike jobber før. 650,- ca kommer det på. Er det fair pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom deg til oslo, så tar oslo felgretting seg av det ;) der får du også clube30meet-rabatt ;) han har ordentlig god peiling!

edit: ser du har fått en bedre pris enn det han gir, så havner vel på det samme med rabattene. Gå for han du har du, så blir det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er uten retting da, så jeg krysser fingre og tær for at felgen ikke har noen skjevheter. I værstefall at det kan fikses med noen gram lodd. Isåfall får jeg vel kjøpe ei ny tønne om den er for ille. Satser på å kunne skru de sammen iløpet av neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...