Lorentzose Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Hehe, spaserte gatelangs jeg ... Reiste hjem til sunnmøre idag, så skal ha med meg bilen nedigjenn på søndag. Må møtes engang! vil gjerne ha en nærmere tit på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Aha, ok Flytte hit du også? Jeg flytta ned hit for 5-6 mnd siden. Bare å si ifra, så skal du få kikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Flyttet til tønsberg i november faktisk den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Reiser nedover mot Nøtterøy nå snart, må nesten få sett denne bilen live..! Møtes utover kveldinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Han er vel i Bud om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Å? Mener jeg så 328'en i byen istad, men godt mulig jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 så bilen på bud, fantastisk flott e36 altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Da var turen til Bud vel overstått, hele helga var kanonbra og ble kjent med mange nye bodde på hytte med Glenglen, Nautiluz og dama, FTE, anders87 og carlhaakon med følge hatt det veldig morro! Fikk gleden av å sitte på med grom m3'n til nautiluz et stykke også, helt sinnsyk kjøremaskin!! FTE og nautiluz fikk også nyte alkohol fra hver sin pokal, hehe. Glenn filmet hele turen og tok en god del bilder, så kommer nok snart noe å se på. Da vi tura inn i Tønsberg etter 10 timer i bil i går fikk jeg såklart noen ulyder, usikker på hva det var, kom sånn skrapelyd fra motorrommet når den fikk litt turtall, men ikke helt konstant, den kunne gi seg i noen sekunder før den kom igjen hørtes ut som det kom fra dynamoen da jeg stoppa og hørte litt.. Men lydene var borte igjen da jeg starta i dagtidlig. Noen formeninger om dette? Har også fått nye lister nå til bakvinduene som skal byttes så fort jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Pass på at det ikke er kjølesystemet som lager lyder! Når bilen min har kokt, har det vært veldig mange rare lyder fra motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 To bilder fra 328 brødrene i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Nice bropic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Endelig fikk jeg bytta ut de gamle, morkne rutelistene rundt bakvinduene. Slik ble det: FØR ETTER FØR MØKKETE Etter PROBLEM? Klarte å knekke ene bolten på selve vinduet. Må jeg skaffe ny bakrute, eller kan jeg fikse dette? Slik: Lurer også på hva de 2 ledningene som var lodda fast i vinduet er til? Ser ut som noe sensorgreier på utsiden av ruta. HALP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hvordor gadd du å brekke den bolten der da?! Neida:p satser på at du fikser det på en eller annen måte;) så mye bedre ut iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hmm, går ikke å sveise bolten sammen igjen da? Evt bore hull i den som er i ruta og bruke en gjengetapp til å bore et mindre hull enn den bolten som er der også bruke en mindre bolt som du skrur i den nye gjeningen? Men tror ikke det blir så veldig bra løsning akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Hvordor gadd du å brekke den bolten der da?! Neida:p satser på at du fikser det på en eller annen måte;) så mye bedre ut iallefall:) Skal man fikse noe, så er det jo standard at noe annet blir ødelagt Sånn er det bare! Hmm, går ikke å sveise bolten sammen igjen da? Evt bore hull i den som er i ruta og bruke en gjengetapp til å bore et mindre hull enn den bolten som er der også bruke en mindre bolt som du skrur i den nye gjeningen? Men tror ikke det blir så veldig bra løsning akkurat. Tror ikke det blir noen løsning :/ Får se om jeg kanskje må skaffe en brukt rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå