Kny Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Fjerna justeringsmekanismen bak i dag, så det er kun fjærer og de gummigreiene igjen. Så ikke ut som bilen ble noe lavere ved første øyekast, får vel håpe de setter seg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Hvor tykke er støtputene bak? De kan evnt erstattes med den samme plast-dingsen som sitter på undersiden av fjæra. Da kan du fort vinne 0,5-1 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Har sett igjennom hele tråden nå, ¨å jeg må bare si at der var en stk nydelig E36 Så ut som den får den pleien den fortjener også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Hvor tykke er støtputene bak? De kan evnt erstattes med den samme plast-dingsen som sitter på undersiden av fjæra. Da kan du fort vinne 0,5-1 cm. Er veldig tynne egentlig, så jeg tror ikke det blir noe nevneverdig lavere om jeg setter noe annet imellom. Men tror faktisk det holder med senk nå egentlig, bruker bilen hver dag Har sett igjennom hele tråden nå, ¨å jeg må bare si at der var en stk nydelig E36 Så ut som den får den pleien den fortjener også Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Er sikkert ikke livsviktig å senke mer nå, nei.. Senket bilen min maks i går for moro og da hadde jeg bil med alle fire hjul godt plantet oppi hjulkassene, Ergo, ubrukelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Hehe, ja. Første dagen med nysenka bil kjørte jeg gjennom bomringen ned mot Tønsberg fra Presterødåsen, ga på litt nedover der før jeg så at det var noe jævlig med spor i veien der. Skraaaaaaap sa det under bilen uff. Skal nok heve en liten cm etter RF treffet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Nye høyden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Fant et bilde på Oijoij-society.com av E36 gutta på vei inn på Royal Fitment på Tjölöholms slott utenfor Göteborg! Mye gromt der Flere bilder fra treffet: http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=9486 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hærlig stuk på denne nå, enkelt og greit ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Begynner å bli fornøyd nå ja Mangler bare noen grommere felger, som forhåpentligvis blir neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Synes den er grom slik den er jeg ser helt råå ut når du ligger på E6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Herlig bil! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Liten snutt fra turen hjem Den ble veeeldig bra etter at du senka den mer og fjerna justeringsskruen bak Perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Det er kolonnen sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå