Cbrooen Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Tøffe felger og utrolig flott e36 du har, fargen er bare helt rå, Love it Blir bra når felgene kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Liker fargen du valgte! De kommer nok til å sitte som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 ooh, win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Takk takk I dag har jeg sealet og skrudd sammen 2 av felgene, så tar jeg de to siste i morgen. Brukte vanlig klar våtromssilikon mellom senter, kant og tønne også la jeg et lag med tec7 på utvendige sprekker (mulig jeg tar et lag til utvendig for å være 100% sikker). Litt dritt at lakkverkstedet ikke slipte noe som helst på kontaktflatene, måtte sitte noen timer å forsiktig fjerne silikonrester og dritt i dag uten å komme borti lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Himmel og hav så fett! Det ble jo helt kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 soon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hva skjer her, lenge siden vi har hørt noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Felgene ble veldig bra, gleder meg til å se de på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Joda, nå har jeg montert camber-stagene bak, ooog på mandag, så kommer dekk på felgene Så da blir det litt justering opp og ned, inn og ut til uka for å få de til å sitte fint Men det kommer nok ingen bilder før jeg får tatt en detail dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 TEASE! Da var endelig rs'ene på bil! Ble noen timer med shine av hjulhus og justering av høyde og camber. Jeg tenkte å prøve å få til samme høyde som i fjor, da kjørte jeg uten justeringsmuttern bak. Men det gikk ikke.. Selv med denne camberen (som var veldig i overkant, ja jeg vet) subba det på flatmark Så for å få den like lav må jeg ha mindre gummi og mer valsing. Etter litt justering ble det slik, ble laveste som går bak med justeringsmuttern og samme høyde som i fjor foran. Skal justere litt mer camber foran så det matcher litt bedre bak. Så kanskje jeg skal prøve å skru ut den justeringssaken på høydejusteringa bak og se hvordan det blir. Dere får vente på litt bedre bilder før jeg legger ut bilde fra siden Blir nok en photoshoot snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ser rimelig rått ut Kenneth! Husker hvor tøft det så ut bakfra i fjor, blir ikke mindre bøs nå vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Jeg har vert så heldig å se denne live idag klarte ikke stoppe å glise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Takker! Ser rimelig bøs ut bakfra i år også ja Kan si det samme om din Glenn, so low and sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Detta blir drøøyt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Spent på å se bilder fra sida! trur det her ser sjefs ut på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå