Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Takk takk :D I dag har jeg sealet og skrudd sammen 2 av felgene, så tar jeg de to siste i morgen. Brukte vanlig klar våtromssilikon mellom senter, kant og tønne også la jeg et lag med tec7 på utvendige sprekker (mulig jeg tar et lag til utvendig for å være 100% sikker). Litt dritt at lakkverkstedet ikke slipte noe som helst på kontaktflatene, måtte sitte noen timer å forsiktig fjerne silikonrester og dritt i dag uten å komme borti lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Joda, nå har jeg montert camber-stagene bak, ooog på mandag, så kommer dekk på felgene :) Så da blir det litt justering opp og ned, inn og ut til uka for å få de til å sitte fint :)

Men det kommer nok ingen bilder før jeg får tatt en detail dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEASE! :P

Da var endelig rs'ene på bil! Ble noen timer med shine av hjulhus og justering av høyde og camber.

Jeg tenkte å prøve å få til samme høyde som i fjor, da kjørte jeg uten justeringsmuttern bak. Men det gikk ikke..

Selv med denne camberen (som var veldig i overkant, ja jeg vet) subba det på flatmark :P

Så for å få den like lav må jeg ha mindre gummi og mer valsing.

oy8pfwo3i356eo0m12lg.jpg

Etter litt justering ble det slik, ble laveste som går bak med justeringsmuttern og samme høyde som i fjor foran.

Skal justere litt mer camber foran så det matcher litt bedre bak. Så kanskje jeg skal prøve å skru ut den justeringssaken

på høydejusteringa bak og se hvordan det blir.

trz6y72p7b0smx1uf669.jpg

Dere får vente på litt bedre bilder før jeg legger ut bilde fra siden :P

Blir nok en photoshoot snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...