///Kristian Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Takk veldig fornøyd med bimmern nå, bare småplukk igjen Hva står igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Takk veldig fornøyd med bimmern nå, bare småplukk igjen Hva står igjen? Gjetter hel lakkering, våtsliping av hele bilen og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Ja, lakkere opp igjen bilen, service, nye innerskjermer, powerflex bak Også har jeg veldig lyst på cinnamon vader interiør etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hvordan i all verden skal mann få tak i det? må vell trekke om et gammelt interiør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Har sett det på ebay flere ganger Ellers kan man farge. Problemet mitt er at jeg har grått interiør (teppe, dash osv.) så jeg må fort bytte alt det hvis jeg skal ha nytt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Bare å bytte, kjøpte selv facelift komplett dash, midtkonsoll og svart teppe for rundt 3 lapper levert på døra her på bimmers. Lett den beste oppgraderinga jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Cinnamon interiør i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Deiligste interiørfargen det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Agreed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Grattis med pokal, vel fortjent til en herlig gjennomført E36! Hyggelig å hilse på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Grattis med pokal, vel fortjent til en herlig gjennomført E36! Hyggelig å hilse på også Takk det samme! Hyggelig å hilse på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Grattis med premie, vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Gratulerer med pokal Kenneth nydelig bil! regner med jeg ser deg og den på "Stance at the border"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 viewtopic.php?f=39&t=264279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Blir det E9x eller noe sånt nå? Tipper E90 facelift? Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå